Võlalepingud on alati vähemalt 11 lehekülge pikad!

Tereee. Head volbrit kõigile !

Reedel oli suppermõnus koolipäev meil. Tunniplaani järgi pidi meil 7 tundi olema, mingid suht jubedad ka veel, nt. füüsika, keemia, mata jnejne, aga tuli välja, et tänu kuninglikule pulmale on 9-11 klasside inglisekeelesuunad alates kella 11nest tundidest vabastatud, et aulasse pulmade otseülekannet vaatama minna. Poleepaha nagu :D Nii me siis istusimegi 4h aulas ja vaatasime pulma, Nõme oli sellejuures ainult see, et see täiega hakkis meil seal, aga noh, vähemalt pulm on nähtud ja see on hea uudis.    

Õhtul olin veel mingiaeg Jaanikaga mustamäel, ning kui mingiaeg koju läksin avanes täiega ilus vaatepilt majaees. 


Täna ( okei ,tegelt laupäeval, sest kell on 01.03) saime Elinaga kell pool 1 väike-õismäel kokku, ning sealt liikusime kesklinna poole, et Janariga kokku saada.
Bussijaamas chillisime mingiaeg niisama, vaatasime nt. millise bussiga kuhu me järgmisena reisida võiks ning uurisime läbi aknaklaasi, mida endale suveniiripoest osta võiks. Silma jäid meil soolaseep, tahke šhampoon jojobaõliga ning päkapikud. 

Otsustasime siiski ,et bussijaama chilli me teha ei viitsi , vaid läksime jalutasime ülemistesse, superkena lumi oli seal alles.. :D
Poes külastasime lõhnapoodi, kus Elinaga megasuperhead Britney lõhna endale peale panime.  
Selline mõnusalt ilus lumi oli ülemistes 

Ülemistes
külastasime ka toidupoodi, kus Elina paaniliselt kaeraküpsiseid taga otsis.. kahjuks oli aga nii ,et neid kaeraküpseid, mis tal vaja oli , ei olnudki seal.  Järsku teatas Elina , et " ma tahan midagi head!!" ma siis Janariga uurisin, et misasi on temajaoks hea, et mida täpsemalt ta tahab ? ja Elina teatas rõõmsa häälega " ma tahan Juustu ! ".. :D .See näoilme, mis minul ja Janaril tekkis, oleks pidanud jäädvustama vist, sest see võis ikka väga kahtlane olla :D või et tema tahab juustu... :D:Dd kahjuks ei olnud ka tema lemmikut juustu seal , ning lõppkokkuvõtteks võtsime kõik starterid ning midagi magusat :D 

Ülemistes kohtusin ma ka Margo ja Lauriga, kes kuskile väike-maarjasse tööle pidid minema. 
Kui me 3kesi toolidepeal istusime ( pilt üleval) mängisime kõik häkkereid vahepeal , nimelt istusime kõik msnis :D Seal kohapeal ringivaadates, leidsin ma ka toreda reklaamisildi, millele me päristäpselt pihta ei saanud :D 
  

 
Peale ülemistesolemist, läksime uuesti trammi peale, kus kohtusime ühe toreda onuga, kes oli volbriööd vähe varem alustanud, ning istus trammis, seljas miniseelik , ning top, koos rinnahoidjatega, küüned olid punaseks lakitud tal, ning peas oli pikajuukseline parukas. Saime jutu peale temaga, ning ta hakkas ajama , et ta ei saa aru naistest, et kuidas nad saavad kanda rinnahoijaid, sest nendega on suht valus ju.. ning pikad juuksed.. need jäävad ju kinni igalepoole, ning et kuidas meil palav ei ole nendega:D Lisaks oli ta suht paanikas, kui avastas, et peab homme vist nende samade punaste küüntega tööle minema, ning tal polnud aimugi,kuidas küünelakki maha saada võiks. Lisaks nendele oli tal ka täiega imelik tattoo. silma all , suht suur pisar, oleks see siis selline väike olnud aga eei, see oli ikka pääris suur :D ning selja peal oli tal suurelt tätoveeritus " shopper" huvitav, kui tihe shoppaja ta on siis ? :D


Kuna meil oli 36ni suht kaua aega, siis chillisime veel niisama peatuses, kus nägime emodest lesbipaari, ning niisama igast veidrad inimesi :D bussikas tegime ka reidipilte :D Parempoolne: Janar, Mina, Elina. ja Alumine pilt on tegelt täiega lamp,mille elina juhuslikult tegi :D

  
 
Bussis suutsin ma ka mitme asja kohta täiega blondi panna, näiteks meil tuli mingi lepingute teema, ning Janar ütles, et võlalepingud on 1 lehe pikkused. Ma mingi vajusin täiega mõttesse siis ja küsisin üle et "aga kui ma sulle näiteks ainult ühe asja võlgu olen , mis ma sulle siis ülejäänud lehtede peale kirjutan, kui neid kokku 11 tükki olema peab... ?" järsku purskasid mõlemad naerma, ning läbi naerukrampide üritasid seletada mulle ,et
nad rääkisid ennem 1st, mitte 11st lehest..:D Edaspidi soovitasid nad mul,natuke aega lihtsalt vait olla, et ma nii blondi koguaeg ei paneks..:D natuke aega õnnestus see, kuni mul igav hakkas ja sama jutukas edasi olin kui ennem :D


Kojujõudes, jõudsime mingi max pool tundi kodus olla, kuni elinaga uuesti välja läksime, kus olid ka Aigar, Risto, Janari , Rasmus ja Kenn, ühed neist mängisid siis ühelpool kossu, teised teiselpool , ning kuna meie elinaga ei viitsinud tuule käes passida, leidsime endale uue chillimiskoha. kuskil tornmaja treppide peal . :D ülimõnus soe oli seal.

mingi aja pärast läksime me minujuurde, kus olime ülimõtekalt netis nagu. :D Istusime sama laua taga, kõrvuti. aga erinevates arvutites.. kui arvutitest ära tüdinesime, hakkasime varjude showd tegema. nimelt, kui väljas megapime on ja toast tuli põlema panna, siis see kõik liigutused ja tegevused mis toas teed, väljenduvad varjudena õues oleva valge seina peal, niisis palusime Sandril 7ndalt korruselt alla seinale vaadata, kus talle lehvitasime, tantsisime ja varjuloomi tegime. :D nalja igatahes sai.. :D 
Ahha, kusjuures täna ütlesid vähemalt 2 inimest mulle ja elinale, et me oleme nagu kaksikud . tegelt meie käest varem ka küsitud,et kas me oleme õed? või siis lihtsalt öeldud ,et " te oleksite täpselt nagu kaksikud, kui teil juuksevärv sama oleks, aga kuna teil lihtsalt näojooned suht samad, siis olete nagu õed" - oleme me tõesti siis nii sarnased ? :D

Lisaks sellele soovitas kuldar meil täna ka kokku kolida, sest me niigi veetsime pmst terve päeva koos , alates kella poole 1st, ning kui elina nüüd mingi 12 ajaal öösel koju jõudis, rääkisime ka täiega edasi msnis :D

Suur aitääh Elinale & Janarile, kes mu päeva täna niivõrd toredaks ja naerurohkeks muuta suutsid ! :) 


ahhaa, üks asi veel, soovitan kõigile elamispinda õismäe korterites, kus papist seinad on, minu kõrval , 4 akent eemal toimub pidu, ning see muusika kostab megahästi mu tuppa nagu, kuigi aknad on kinni kõik . seda sama mainis ka sannu 7ndalt, kes enda tuppa selle muusika bassi kuuleb. Vahepeal tundus et nad nsm laamendavad mul seal kõrval, keegi karjus, siis kolistati täiega jne. igaljuhul kell on 02.42 hetkel, muusika on küll natuke vaike kui ennem , aga siiski kostab see megahästi minu tuppa.

Samahull oli ka üks suvi, kus keegi ülevalt korruselt kuskil , hakkas suht vara hommikul tropetit harjutama, sest suvel ma magan aken lahti ,siis oli seda eriti hästi tuppa kuulda, kõige hullem oli see, et ta oli täiega algaja, ja siis ta lihtsalt pinistas ja tuudutas seda, mida oli suuuht jube kuulata... :D
tänase päeva laul on muide :


Aga igaljuhul on nüüd nii,et lähen üritan magada kuidagi, tränamussi keskel mis kaugelt kõrvalkorterist siia kostab.. :D. headööd teile ! :)





Comments