Guitar & J-Jaani vol 2

Jabadabaduu ja lõpuks ometi jõudis kätte see aeg, kus mina endale kitarri sain, täitsa ilus näeb välja ka . 


Nüüd ma siis siin õpin vaikselt.. esimesel õhtul ei tulnud mul isegi netist mingi video järgi mittemidagi välja.. no okei, paar nooti " happy birthday" laulust ja see oli ka kõik.. printisin siis endal ühe laulu noodid kaasa järva-jaani ,et siis seal saan õppida äkki. Muidugi ei õnnestunud mul mittemidagi sellest aru saada ja siis proovisin omaloomingut panna, niimoodi leiutasin ma laulu " juba linnukesed" mis mul peaaegu täitsa selge on, juhhu ! :D

Huvitav, mitu järva-jaani vol-i mul suve lõpuks siia kerkib.. arvatavasti palju :D
Igaljuhul , see nv oli jälle üks mõnus järva-jaani chill :D
Väga pikalt ja laialt ma seda kirjutada ei viitsi , niiet üritan teha lühidalt ja konkreetselt :D

Reedel chillisin ma nsm Priidu ja Heikiga väljas, kuni Heiki tuppa läks ja mina priiduga mingi veits vähem kui 10 km.se õhtuse jalutuskäigu tegin :D Suht tore oli täiegaa pimedas kuskilt majast mööduda ja siis hakata rääkima, et seal majas kummitab ja siis vanaisalt kuuldud jutt selle maja kohta ära rääkida.. üldse ei tekkinud kõhe tunne, mkm .. :D


Laupäeval ning ka täna käisin jalgsema järve ääres, täiega äge koht on see :D Iga kevad tekib seal hull üleujutus, niiet sellest tekib suur järv, ning pmst igaks suveks on see sealt kadunud , tänu soojadele ilmadele.



Järve äärest edasi sõites nägin ma ka megasuurt linnuparve. See osa, mis mul pildile mahtus on vist ainult 1/3  sellest, mis seal tegelt oli .


Laupäeva õhtul mängisime veel Meeli, Priidu, Kuldariga Aliast.. no see on see, kui kohe mitte midagi paremat teha pole. Vähemalt sai täiega nalja seal. näiteks. :
SELETUS: ( priit) see asi, mis sa jõulude ajal uksele riputad?
VASTUS: (mina) Kuusepuu !
ÕIGE VASTUS: pärg

SELETUS: (kuldar) venemaa esimene tsaar oli ta !
ÕIGE VASTUS : Peeter Paan


Täna tegin Kuldariga rattamatka, kõigeepealt käisime jälle seal järve ääres, siis uurisime teeääres olevaid varemeid, tegime lumesõda, viskasime lutsu karjääris ja olime kultuursed ning külastasime pitka mälestusmärki :D
 

Loodan, et sain oma nv tegevused võimalikult lühidalt ja konkreetselt kirja :D 

ahjaja, ma olen täiega tubli.
Esiteks, saatsin täna ühte suhteliselt tõsise alatooniga smsi, kus mitte midagi naljakat ei olnud, aga kuna keegi suutis mind msnis naerma ajada, lisasin ma ka automaatselt sõnumi lõppu " :D " smaili.. ma ei kujuta ette, mida selle sõnumi lugeja sellest arvas.. :D
ja Teiseks, suutsin ma oma telefonilaadija paistekale jätta, mis sest et ma pmst iga päev või siis healjuhul üle päeva enda telefoni laen ,niiet edu mulle :) 
Kas kedagi ajab see pilt naerma? Kui ei.. siis olen ma vist ainuke, kes selle pildi peale millegipärast naerukad saab... :D Saage tuttavaks kadri pooliku õunag füüsika klassis :)
 

Aga nüüd on sellised lood, et mina lähen õpin muusika seminariks nüüd :)

Comments