Õismäe pappseintega kortermajad.

Ma ei väsi kiitmast õismäe kortermaju, mille seinad on ülimalt hea läbikuuldavusega.
Justnimelt praegu kuulsin hullu põrisemist enda toas, tundus nagu telefon heliseks, hääletu peal. Otsisin kohe ruttu telefoni välja, ise samalajal mõeldes, et " mul ju omateada ei ole telefon hääletu "
.. ja nii oligi. Telefon üles leitud, ilma ühegi sõnumi ja vastamata kõneta, tekkis müsteerium, et misasi see põrises nii kõvasti siis ?
Mõne aja pärast uuesti, täpselt sama lugu, aga seekord hakkasid arvuti kõlarid ka seda " tu-tu-tuu" häält tegema, ( täpsemalt siis seda, kui telefon kõlarite lähedal helisema hakkab, teate küll :D ) ning jälle samasugune põrin..
Selleaja jooksul, kui aru üritasin saada, kustkohast see tuleb, tuli ka mu vend teisest toast kohale ja teatas kurjahäälega ,et " ma enda telefoni vastu võtaks, sest isegi see vaikne põrin ei lase tal magama jääda" Tegin siis pikalt ja laialt selgeks talle ,et see ei ole minu telefon, mis heliseb, ning siis avastasime üheskoos, et minutoas, teiseltpoolt seina, heliseb kellelgi ,hääletu oleku  peal telefon, mida on minu , ning veel minu toas edasi, venna tuppa kuulda.
no tule taevas appi tõesti.. :D

Comments