Dj. Kool

Ükspäev pakkus Jarmo mulle välja, et ma võiks mõnipäev Tre raadio stuudiosse Dj. kooli tulla, ehk siis pmst kohta, kus sa õpid Dj pulti kasutama, lugusid mixima jne. 
Seehetk tundus see nsm selline tore pakkumine, et " no okei, lähen käin ära 1 tunni, vaatan kuidas on ja värki " agaa, kui seal ära käisin, olid emotsioonid, et " oh, tahaks tagasi sinna juba" 
Naljakas oli see, et see kestab 1,5h aga see aeg läheb megaaruttu seal. 
Ning ma poleks elusees arvanud, et see värk tegelikult nii raske on, nagu mingi tuumafüüsika :D ( okei.. niihull päris mitte) aga, esiteks, sellel puldil on ju megaapalju nuppe peal, ning esimese tunniga kasutasin ma healjuhul 5-6te erinevat nuppu ning Jarmo ütles, et kui ainuüksi nende nuppude kasutamise õpin täiesti selgeks alles 4 tunniga umbes. 
Täna õppisin ma siis ühe loo üleminekut teisele, Sellist sujuvat üleminekut, mitte järsku. See kõlab nii, nagu see oleks megakerge ja see tundus isegi siis kerge, kui Jarmo selle mulle alguses ette näitas, aga tegelikult peab nii palju erinevaid asju kontrollima ja jälgima samalajal. :D
See ruum, kus me harjutasime, oli täitsa eesruumis, mis tähendas seda, et kõik läksid meie seljatagant suitsule.
Vahepeal tuli täiega veidraid pilke minupoole teistelt dj-delt, ning siis sain teada, et põhjuseks on see, et naissoost dj-d on lihtsalt suht harv juhus. Kuid vaatamata nende veidratele pilkudele, ütles Jarmo, et kuigi alguses olin ma suht lootusetu, siis pärast oli mul läinud isegi paremini, kui ta arvata oskas. Ning isegi Siim Pohlak oli vägagi üllatunud.
Äraminnes olid mu emotsioonid hoopis teistsugused, kui sinna minnes. Suht ruttu tekkis tunne, et " tahaks tagasi järgmisesse tundi minna juba" :D
Ning veel positiivsemat tagasisidet andis ka see, kui sain teada, et nii Jarmo, kui ka teiste sealolnud Dj-de meelest olen ma sinna tagasi oodatud :)

Comments