J-J vol 3 & muud loomad.

Heii. Minu kirjutamisest on täitsa kaua möödas juba.. see on see tihe eluviis, kuigi minu oma pole pooltki nii tihe võrreldes mõndade teistega. 

Isegi , kui ma blogisse midagi mõni päev ei kirjuta, siis ma siiski külastan enda ja loen ka teiste blogisid. Viimaselajal on mul silma jäänud ,et mu blogile on umbes 20 vaatamist juures igapäev. Kui te mu mingit juttu loete juba, siis võiksite all panna ka, kas meeldib või ei.. siis ma sellest saaksin järeldada, kas need 20 vaatamist ongi ainult vaatamised, või mu juttu loetakse ka, ning teie arvamus mu jutust annab ka mulle hea tagasiside :)

Lausa võrratu on hetkel seda blogi kirjutada, mu alumised naabrid lõhuvad seinu all vist või igaljuhul juba mitmendat päeva müra ja kolin käib. Isegi tre raadio laulud, mis mul hetkel tagataustaks mängivad, kaovad selle puurimise käes sootuks ära ning siis naudingi enda blogi kirjutamist müra ja kära keskel. Supper lausa.  :D

Nädalavahetuse veetsin ma jälle järva-jaanis. Seal oli täitsa põnev isegi, nt. kaevasin mingit mullahunnikut vms, leidsin siis sealt ühe pooleldi ära kõdunenud kalossi , siis veel igast vidinaid, aga suurimaks leiuks võib öelda, et leidsin ühe veidra pudeli, venekeelste tekstiga.
Muidugi tekitas see täiega huvi , et misasi see olla võiks, sest seda loksutades oli reaalselt tunda, et midagi seal loksus. Keerates see aga niisama lahti ei tulnud , niiet viisin selle isale, kes selle lahti tegi.. ka tema ei saanud seda keerates lahti, ( pole ka ime, kui see mulla sees, maitea kui kaua aega olnud on :D ) ning siis hakkas ta pudeli korki juures olevat osa vastu trepi äärt lööma.. paraku oleks võinud see tegu ainult mõtteks jääda, sest tulemus ei olnud just meeldiv. :D 

Nimelt selle pudeli sees oli mingi punast värvi spreivärv, ning nagu teada, siis kuivavad need eriti ruttu.. Kuna ta lõi selle korgi vastu trepi äärt kogemata puruks, siis tulemus oli justnimelt selline. 
Täpselt selline mulje jäi, nagu me oleks kellegi ära mõrvanud seal :D 

Hiljem , kui seda pudelit uurisin, siis nägin, et see on mingi eriti vana. 
Ma ei tea, kui hästi pildipealt näha on, aga selle säilivustähtaeg oli tegelikult 1979 aasta novembris :D 







Samal õhtul , kui eurovisioon oli, ei viitsinud ma seda hääletamisosa vaatama jääda ( mida ma ka tagantjärele mõeldes ei kahetse) ja läksin Moonika ja Meeliga välja. Kell oli tegelikult mingi 12 läbi vähemalt, ning õues oli megapime, aga meid see ei heidutanud ja otsustasime jalutama minna. Kui J. Pitka mälestusmärgi juurde jõudma hakkasime, paistis sealt valgus ja mingi müra käis. Lähemale minnes tuli Moonikale ja Meelile meelde, et seal toimub ju luurelaager, kus ka Priit osaleb. 
Mõne aja pärast nägimegi telkidest välja tulemas sõjaväemundrites inimesi.,. ma isegi ei kujuta ette, kas nemad meid võisid näha, sest täiega pime oli ju . Igaljuhul otsustasime me seda asja mitte nii jätta ja uurida, kus rahvas on ja mis nad teevad seal. . Natuke aega seal olles, nägime me eemal mäe peal taskulambi sähvatusi,. ning otsustasime asja uurima minna.. Mida rohkem sinnapoole me liikusime, seda rohkem rahvast seal oli, ning saime aru ,et nad peavad mingit missiooni v ülesannet täitma.
Kuigi meie ei olnud isegi mitte selle laagriga seotud, siis paljud arvasid vastupidist ( arvatavasti sellepärat, et kõik olid 3stes gruppides ja ka meie olime juhuslikult justnimelt 3kesi). Näiteks tuli meie juurde mingi poistegrupp ja hoitasid meid, et kui mnigi auto tulema peaks, siis me hoiaksime vasakule poole põldu ja täiegaa põgeneks. :D Ja nii oligi.. mõne aja pärast oli näha suurt autot , mis meie poole sõitma hakkas ja kostis kuskilt kellegi hüüd " PÕGENEGEEE !" Moonika pani kohe jooksu , aga mina jäin mõtlema, et tegelt ma ei peaks põgenema ju.. kuna ma isegi ei osale selles, aga kui Meeli hüüdis mulle " karoliin,tulee... jooksee täiegaa.. " siis otsustasin ümber ja panin liduma :D
Natukese aja pärast sõitis see auto siiski minema ja me kogunesime veits sinna rahvamassi poole, me saime ainult häälte järgi aru, kes- kes on, sest kottpime oli , eriti keset põldu veel. 
Seeaeg, kui me maas istusime, avastasid Meeli ja monna, et Priit on meie kõrval koos enda rühmaga.. see hetk priit veel ei märganud meid, aga kui nad püsti tõusid ja ära minema hakkasid, siis tekkis vist priidul uudishimu et " kes need tüdrukud on seal? " ning just seehetk hakkas ta meiepoole liikuma. :D Me olime juba suht lõplikult otsustanud vist, et feilime talle täiegaa nüüüd. kuni hüüdis keegi priidu seljatagant ,et ta sinna läheks ja nii oligi- priit keeras otsa ringi ja läks tagasi. See oli totaalne luck nagu :D
Kokkuvõtteks võib öelda, et väga lahe ja omapärane oli keset ööd kuskil põllu peal auto eest ära joosta jne :D 
 
Btw. ma leidisn uue hobi endale.. ja mõned, kes seda lugema hakkavad , võivad mõelda, et ma olen mingi imelik..:D 
Nimelt , tahan ma selgeks saada käega küünla ära kustutamise. 
Esimene mõte on ju raudselt, et " oh, see on kerge ju , et kustutad lihtsalt sõrmede vahel küünlaleegi ära, sõrmi kokku vajutades." 
Aga ei , ma tahan õppida niiimoodi küünla ära kustutamise, et ma isegi ei katsu enda kätega küünalt samalajal. Ehk siis käte energia abil. :D
Ainus asi, mis mul siiani õnnestund on, on küünlaleegi suunamine vasakule või paremale poole, aga see tuli ka välja peale maitea mitmekümne minutilist harjutamist :D 
 

Eile sain ma Jarmoga kokku, ostsin kristole summerjami pileti talt. eriti tore oli see, et alguses kui kristiine juures olin, lubasin talle ,et hakkan talle a le coq arena juurde vastu jalutama.. aga kui ta mõne aja pärast helistas ja küsis, kus ma olen, siis tuli välja, et olime kohad ära vahetanud .:D Mina olin jõudnud A le coq arena juurde, kui tema juba krissus oli :D Pärast tuli välja, et läksime mõlemad erinevat teed pidi .  :D 
agajah, tegelt lubasin, et ei tee temast pikka postitust siia, sest pärast ma suudan raudselt jälle feilida talle sellega nagu eelmine kord. :D

Mul hea uudis ka, sain täna breketitest lahti. wuhhuu...  megaavalus tunne on praegu, sest nad lõikasid mu igemeid. see kõlab mega valusalt, aga õnneks koos tuimestusega see nii hull ei olnud. 
Ainult alahuul oli pärast mingi mega suur ja tuim, nagu oleks botoxit kasutanud .. :D 

Aga jaah, ma õpin füssi edasi nüüd,loodan et järgmine postitus tuleb ruttu !
Päikest kõigile ! :)


Comments