Call me Maybe

10. mail seoses selle uue filmiprojektiga, käisime mina, Maicel, Tõnis ja Maria omakeskuses Peeter Rebase filmikoolitusel. Kokku oli meid seal mingi 10-15 ringis ja selle 1,5h jooksul saime ikka üsna palju targemaks.
Lisaks näitas ta veel paari enda videot, mida ta teinud on ja ühe neist lisan ka siia.
http://vimeo.com/10978072  - vaadake kindlasti, hästi ilus ja mõnus on see :) Pealtnäha tundub kõik väga hästi vormistatud, aga lähemalt vaadates on seal väga mitut filmitrikki näha, mida esialgu keegi tähele ei pane :D
Reedel läksin ma järva-jaani. Terve reede olin ilusti kodune aga laupäeval, kui ivariga rääkisin tuli välja, et ta hakkas just parasjagu Märdi ja Jannu sünnale minema. Kuna mul väga midagi teha polnud, siis hakkasin vaikselt magama sättima. Eriti kaugele ma oma sättimisega ei jõudnud, kuna helistas Ivar ja ütles, et ma ka välja tuleks ja nad võtavad peale mind.
Pidu oli väga mõnus ja järjekordselt nägi nii palju inimesi, keda tükk aega näinud pole.Kuskil Karinu seltsimajas toimus see. Üllatuseks kohtasin veel kahte tuttavat tallinnast,  kes Märti juba pikemat aega teavad. Mõlemaga neist käisin eelmise aasta jaanipäeval Nõval ja ühega neist käisin paar aastat tagasi koos näitlemas.
Umbes kella 4 ajal öösel, kui pidu ära hakkas vajuma, hakkasime mina, priit, ivar, martin ja veel 2 poissi j-jaani poole jalutama. See tee läks isegi suhteliselt ruttu, arvestades et see tegelt mingi 5km pikk oli. Bussikas tegime väikese peatuse, rääkisime juttu jne. Peale seda teised läksid koju ja meie Priiduga jätkasime oma teekonda Jalgsema poole. ( ehk siis veel umbes 6 km ) Kohale jõudsime mingi 05.30, kui ilm oli väljas väga valge juba :D
05:12 ,  kuigi näeb välja nagu keset päeva tehhtud pilt :D

05:15
Pühapäeval tähistasime emadepäeva ja õhtul läksin kohe eriti vara magama, sest eelmine öö olin suhteliselt magamata olnud. Näiteks kui jaanus mulle kella 11 ajal õhtul helistas, ei kuulnud ma midagi.
Esmaspäeva päeval õppisin eksamiks ja õhtul läksin mustamäele. Nimelt mõtlesin ma, et kuna mul nüüd kuni viimase eksamini suht kaua aega, siis saaksin ühe filmi ära tõlkida. Tähendab, meil on see juba tõlgitud, aga saaksin subtiitrid alla panna. Niiet sellepärast käisingi filmil ja tekstil järgi. Õppisin ka seda programmi tundma, mis suhteliselt võimatu on.. :D
Teisipäeval kell 11 oli ühiskonna koolieksam. Tulemust veel ei tea, aga normaalselt läks ma arvan.
Peale eksamit sain ma Jaanikaga kokku. Mõtlesime, et lähme omakeskusesse, nende elu uurima, et filmi jaoks materjali saada. Paraku polnud seal ühtegi inimest peale töötajate ja lisaks sellele tuli veel välja, et filmis saavad osaleda kuni 18 aastased noored. Paraku on meie grupist enamus vanemad, niiet jääb ära. 
Õnneks saime aga kirja, et on juba tulemas uus projekt, mille võitjad lähevad New Yorki. See kõlab juba palju paremini, kui Brüssel. 
Igaljuhul, peale omakeskust läksime Jaanikaga hiina toitu sööma, siis mustamäele. Õhtul käisin Kenni ja teistega kossu mängimas ja peale seda läksime Elinaga rullitama. 

Kolmapäeval olin niisama kodune , kuni õhtul Jaanika Hollywoodi kutsus, ladies nightile. Kodus ma ka olla ei viitsinud ja läksimegi. Kohe alguses, kui bussi pealt maha tulime, tulid meie juurde 2 poissi Tartust, kes kohe tutvust tegid. Vahetasime numbreid ja me läksime oma teed. Kõigepealt külastasime münti, aga kuna seal rahvast polnud siis läksime nimetasse. Nimetas kohtasime uuesti neid samasid Tartu poisse ja sellest alates olimegi terve õhtu koos nendega.
 Kui vanalinnas ringi kõndisime nägime Tanel Padarit. Tähendab Jaanika nägi ja jooksis kohe tema juurde ja palus kalli :D Kui Tanel 2 sõpra ka ära kallistas, küsis ta minult ,et kas ma tahan ka kalli ? ütlesin et muidugi tahan. Siis küsis ta, et kas ma tahan teda eestpoolt, või tagantpoolt kallistada? :D Ma ei jõudnud talle vastatagi veel, kui ta juba selja keeras, niiet ei jäänudki mul muud üle kui teda seljatagant kallistada. Siis pööras ta ümber ja ütles, et ma võin talle siiski õigetpidi ka kalli teha. Siis võttis ta vasaku külje ja ütles et võin teda nii pidi kallistada ja parema külje kohta rääkis sama :D Kui kõik need 4 kallistusviisi olid läbi tehtud, siis mõtles ta, et mis võimalusi veel on. Ühe ta avastaski, aga see pole just selline, mida siin mainida võiks.. :D
Igaljuhul, peale Tanel Padariga kohtumist läksime hollywoodi. Tartu poisid olid esimest korda seal ja neile väga meeldis. Rahvast oli meeletult palju kolmapäeva kohta. Seal saime veel mõndade inimestega tuttavaks ja umbes kella 3 ajal läksime ära, Jaanika juurde. 



Comments