Pääsküla noortekeskus ja kevadball

Võtsin ennast kokku jälle, niiet nüüd tulevad ka postitused väheke tihedamini. 
Laupäeval kutsusid Tõnis, Markko ja Maicel mind pääsküla noortekeskusesse noorteööle. Kuna Tõnis ise töötab seal, sis mõtles et võiks korraldada midagi sellist. Mõte saigi teoks ja umbes 10ks õhtul läksime sinna kõik. Ainuke asi, mida natuke vähe oli, oli rahvas.
Noortekeskus iseenesest oli väga vinge ja suur. Esimesel korrusel olid igast diivanid, lauamängud, piljard, lauahoki, lauatennis ja lauajalka. Eriti lahe oli suur ekstreemhall, kus ratta ja rulaga sõita sai. 

pilt on võetud netist


Kuigi tavapäevadel seal tehnika ja asjade rent maksab siis meie saime terve öö tasuta sõita. Ükskõik palju hing ihaldas. Teisel korrusel olid samuti diivanid ja mõnusad kott-toolid. Seal sai lan-i ja playstationitega mängida. 
tõnis- markko- maicel kaklusmängu mängimas
pilt on tehtud kell 06.09 :D 
Kolmandal korrusel oli suur dj ala, kus oli suhteliselt mitu dj pulti, drummid ja muid miximis asju. 
Kuna eelnevalt mainisin, et meid oli suht vähe, siis kokku oligi meid täpselt 9, sellise suure noortekeskuse peale ( mina, elina, maicel, markko, tõnis, erki ja 3 dj-d kelle nimesid ei mäleta) 
Terve öö oli meil õnneks tegevust, niiet igav kordagi ei hakanud. Ära läksime sealt umbes 7 ajal hommikul. Mingi 5 tundi sain magada ja siis läksin poistele külla. See päev ma tundsin ennast nagu mingi majapidaja, sest esiteks poiste juurde minnes, pesin nende nõud ära köögis, oma heast südamest :D siis kojuminnes helistasid mulle vanemad, kes uurisid , et kas ma ikka kodu olen koristanud ja kuna nad maalt tulema hakkasid ning neil kõhud tühjad on, siis palusid, et ma neile süüa teeksin. 
Õhtul saatis maicel mulle sõnumi, uurides, et ega ma kartulit ja kapsast hakklihaga teha ei oska? Kuna ma aga oskasin ja kodus ka olla ei viitsinud läkin appi kokkama neile :D 

Esmaspäeval oli mul lõpukirjand. Ma arvan, et see läks suht hästi mul, arvestades veel ,et 6h asemel tegin eksami ära hoopis natuke üle 3h. Mõte õnneks jooksis ja see oli hea.
Õhtul, kella 7ks läksime Elina ja Marisega Estonia talveaeda, kus meil kevadball toimus. Täiega tore ja hästi korraldatud oli see. Teemaks oli " elu nagu filmis" Seal toimus Eesti filmide teemaline viktoriin , sai tantsida ja esinemisi vaadatud. Samuti oli meil, 12ndikel ette valmistatud üks kava, aga sellega oli veits feil see, et mina isiklikult näiteks olin ainult 1 korra läbi teinud seda. Samuti olid enamus poisid puudu, peaaegu kõigil oli meelest läinud mis teha tuli ja me keegi polnud kordagi veel kokkumixitud versioonidega seda tantsu proovinud- niiet tulemus oli täielik improvisatsioon!
Pidu sai läbi kell 10, aga kuna ma pidu kuhugi panema minna ei viitsinud, läksime hoopis elinaga vanalinna chilli tegema. Jalutasime niisama ja vahepeal külastasime ka mõnda baari, vaatamaks mis seal toimub. 

öine vaade vanalinnale vaateplatvormilt





Comments