järjekordne nv

Tundub, et mu blogi keskendub viimaselajal pigem nädalavahetustele, kui nädala sees olevatele päevadele. Aga mis siis ikka, räägin enda eelmisest nv-st siis . Reedel läksin Jaani jälle. Tähendab Paistekal olin hoopis ja jaani ei sattunud. :D Laupäeval hakkas Martinil ( kanarbik) igav ja otsustasime kokku saada. 
Avastasime, et tänu reedesele peole oli terve j-j jumala tühi. Algul jalutasime järve ääres, aga kui jaani tagasi läksime, avastasime et natuke rahvast isegi liigub juba. Lõpuks saime Uku ja Agega kokku, läksime poodi ja siis Age juurde grillima. See grill-liha tuli meil selline tore, et leidus 2 sorti liha: kas siis toorest, või musta.. :D Selliseid parajalt küpseid lihatükikesi oli väga vähe meil. 
Lõpuks, kui liiga palju sääski tuli ja ilm juba suhteliselt külmaks läks, läksime tuppa jalkat vaatama ja maisipalle sööma. Lisaks pean ma veel ära mainima, et Agel on kohutavalt lahedad koerad. Mulle nii meeldisid nad :D


Kuna kainet autojuhti enam ei olnud, siis Uku andis mulle enda ratta ja öösel mingi 1 ajal hakkasin koju sõitma. Kuud ei paistnud, ning sellepärast oli suhteliselt pime sõita. Eriti tore oli see, kui mulle kuskil pimeda metsa sees meenus jutt mida me Martiniga järve ääres arutasime. Ehk siis rääkisime laipadest vees ja muudest jubedatest asjadest :D Järve ääres, valges oli sellest veel normaalne rääkida, aga pimedas metsas seda nii tore meenutada ei olnud :D 
Kuna isa pidi pühapäeval soome minema, läksime juba 2 ajal ära jaanist. Õhtul kutsus Tõnis mind külla. Siis kui sinna läksin Maicelit ega Markkot veel ei olnud, aga nad jõudsid üsna pea. Mingi 9 ajal läksime sütiste parki grillima, kus ka Jaanika meiega liitus. Liha oli meil umbes 3 korda rohkem, kui inimesi, niiet väga suur osa lihast jäi alles :D  Mingit moodi suutsin ma ka tubli olla ja suure taldrikutäie liha maha, liiva sisse kukutada .. õnneks oli aga kilekott all , niiet umbes poole lihast sai päästetud. Ka seekord lõpetasime grillimise umbes kella 1 ajal ja läksin mustamäele. 


Ma ei kujuta ette, mis mul terve esmaspäevase päeva viga oli ,aga esiteks kohvi mis ma tegin oli mega hapu. Teised küll ütlesid, et see on jumala normaalne kohvi aga mulle tundus see totaalselt hapu. Nii siis järgmiseks jõin mineraalvett, mis tundus mulle täiega magus. Nagu oleks suhkruvesi vms. Kojuminnes ostsin ma cocat, mis oli täiesti lahja.. salat polnud ka see päev absoluutselt oma maitsega.. :D 
Õnneks on tänaseks mu maitsemeeled jälle korras :D 
Eile õhtul läksin Elina hoovi, kus olid Elina, Kerli, Kristi, Kenn, Rasmus ja Erik. Poisid mängisid kossu ja me rääkisime niisama juttu. 
Kella 12 ajal öösel tuli isa laevapealt ja lubasin talle parklasse vastu minna. Natuke aega enne seda rääksin facebookis Raikiga. ( Raiki Laanus, kellele see nimi midagi ütleb). Ta lubas mulle külla tulla, aga kogu selle jutu ajal me vist kumbki ei saanud aru, kas me teeme üksteisele nalja või mitte. Lõpuks saatis ta sõnumi mulle, et hakkab liikuma nüüd. Kui ma varem olin suhteliselt kindel ,et ta tegigi nalja, siis see hetk ma juba täitsa päriselt uskusin, et ta tuleb. Kui ta aga umbes poole tunni pärast veel tulnud polnud, siis mõistsin et ta tegi siiski nalja :D Võib öelda, et tal õnnestus mind ikka väga hästi lõpuks uskuma panna, et tulebki minujuurde :D

Comments