nimetu

Eelmine nädal oli üsnagi asjalik. Ma täpselt enam isegi ei mäleta, mis päeval mis juhtus aga see ei omagi tähtsust :D 
Üksõhtu käisin filmiklubi koosolekul, kus sain üsnagi palju targemaks igast projektide kohta.
Samuti kohtusin mitme sõbraga, keda tükk aega näinud pole. ( Andrease ja Matuga). 
Ükspäev tegime Jaanikaga linnachilli. Käisime šhoppamas, kust igast vingeid riideid saime ja  söömas. Lõpuks istusime Snelli tiigi ääres ja toitsime linde. Täiega creepy oli see tegelt kui saia õhku enda ette viskad ja siis  megapalju linde su kohale lendab. Tegin video ka. Tiigi äärest ära minnes nägime eesti tippmodelli liikmeid- Triinut, Xeniat, ja Helinat, kes koos reporteri onudega mingit fotoshuuti tegid. 






Avastasin ükspäev midagi toredat. Võino tegelt teadsin seda juba suht ammu, aga nüüd teate teie ka :D Et kui Slovakkias käisin, siis meie linnakeses oli üks klubi, mis on tapeedilt ja värvilt sama mis mul. 
minu toas olev värvitud sein ja tapeet.
Slovakkias olev ööklubi Griff ja selle seinad.
Pildil on Bulgaarlasest vabatahtlikuna Slovakkias töötav
Stoyan :D
Reedest-pühapäevani olin tööl, aga lisaks toimus muid häid tegevusi. Nimelt reedel vaatasime pireti juures jalkat ja peale seda läksime Elinaga linna mullipeole. Kuna Raiki oli seal dj ja samuti üks korraldajatest, siis ta andis mulle ja elinale suure hunniku flaiereid ja palus et me need ära jagaks. Mingi osa neist on ikka veel minu käes :D Mullipidu oli suhteliselt lahe. Seal oli 2 suurt masinat, kust hästi palju mulle välja tuli. 
Öösel tutvusime veel igast uute ja toredate inimestega. Samuti nägime ka sõpru.  Näiteks üks inimestest oli eestis õppiv mees, kes nägi täpselt välja nagu Johnny Depp. Kahju et mul temast pilti pole, siis näeksite ise ka :D
Tal oli kaabu ja tattood jnejne. Nägi välja täpselt selline nagu Johnny Depp siin , ainult natuke rõõmsam.
Mingi kella 5 ajal hommikul läksime hessi sööma ja samalajal ootasime oma esimest bussi. Hessis nägime rootsi kruiisil tutvutud üüberi omanikku. Ta oli koos oma sõbraga, kelle kohta saime teada, et ta on Kalev Spa omanik.. läheb hästi.. :D 
Chillisime siis nendega umbes 1h, kuni meil lõpuks buss tuli. 
Hessis järjekorras seistes nägin ma Uljanat, järva-jaanist, kes koos oma sõbraga sinna tulnud oli. 
Laupäeval tulid kenn, jaanus, rasmus, smirr, kerli , piret, kristi ja elina minu juurde ja vaatasime eurovisiooni. Täitsa rahule jäime tulemustega ja õhtu oli mõnusalt lõbus. :D 
Eile olin ma päeval tööl jälle ja kohe lõbus oli, sest nii palju sõpru käis läbi. Päeval käisid Jaanika ja Roltzz, siis tuli Rando, koos oma sõpradega. Samal ajal tuli ka Elina koos Lauraga. Õhtul, kui vanemad ja vend maalt tulema hakkasid, siis mõtlesid, et tulevad ka külla mulle sinna. Ning mõne aja pärast tuli ka Brenda. 
Õhtul sain ma uuesti Rando ja Kristjaniga kokku. Poodiminnes liitus meiega ka Elina ja läksime saiatehase Leiburi taha. Seal kuulasime mussi, rääkisime juttu jne. Väga tore ja naerurohke õhtu oli. Koju jõudsin alles mingi veerand 3 ajal.
Täna Elinaga rääkides sain teada ,et Jaapani keele õpetaja tegi pakkumise minna neljapäeval Jaapani saatkonda sushi tegemise koolitusele. Usun et sellest tõotab tulla väga lahe päev. Eks ma järgmine postitus kirjutan sellest, kuidas oli :) 


Kontakt Karolin A ütleb
mul tulevad täna mingid imelikud mõtted
just panin ühed oma talvesaapad kappi ära. ja siis üks saabas oli kapis kuidagi nii üksik vms. võino mul hakkas kuidagi kahju temast ja siis mõtlesin, et kui ma kunagi luuletuse kirjutama peaks, siis selle nimeks saab " a lonely shoe " pühendusega sellele samale saapale..
:D
Kontakt Jaanika Lehenurm ütleb
no mida :D :D :D :D karolin
apppiii ma hakkasin nii naerma:D:D:D
lonely shoe xd

Comments

  1. Hiihii, päris lahe tapeedi värk :D
    Ja üldse on sul superlahedad postitused :)

    ReplyDelete

Post a Comment