Hüvasti pikad küüned

Ma olen siiralt õnnelik, et ma sain koolis endal valikainena kitarriõppe valida. Eelmise aasta postitustest võib lugeda minu suurt õnnehüüdu kitarrisaamisega seoses. Paraku ei tulnud mul sellest õppimisest siis midagi välja. Kuskile eraõpetaja juurde ma ei jõudnud ja iseõppimisega ma ka hakkama ei saanud. 
Niiet selle nädala kolmapäeval oligi esimene kitarritund mul . Mina ja Mai olime seda esimest kitarri tundi juba viimased 2 nädalat oodanud ja lõpuks see kätte jõudiski. 
Selle ühe tunniga sain ma ikka kõvasti targemaks ja nüüd ma siin igapäevaselt harjutangi erinevaid lugusid. 
Enda pikkade küüntega võisin ma ka muidugi hüvasti jätta, aga tulemus on seda väärt. 

Ma pole ikka väga mitu aastat nii rõõmus esimese lume üle olnud, kui see aasta. Negatiivne on muidugi see, et sellel aastal venib vist talv kohe eriti pikaks, aga nii see ilmaseadus kord on. 
Ma kohe tundsin seda suurt rõõmu enda sees, kui neljapäeval õues ringi jalutasin. Eriti meeldis mulle valge-kollase- rohelise kontrast, ehk superilus oli vaadata neid kollaseid ja rohelisi lehti valge lume peal. 
Lund sain ma ka nautida reedel, kui noarootsi läksin. Saunast otse kuuma tünnisauna minna ja seal vähemalt tund aega lageda taeva ja lumesaju all vedeleda oli lausa imeline!
kodutee
üks isetehtud kõrvarõngapaaridest
Pille-Riin Pruus says
kuule
kas sul leiba on kodus vä?
Karolin A says
on küll jah 
Pille-Riin Pruus says
hammusta leivast tükk
ja hoia seda suus 10-20 minutit
ja kirjelda mulle üksi pulki mis sul juhtub
mul pole ühikas leiba
ja keemias mingi selline katse teha 

Selle eelmise vestluse peale võin ma teile öelda, et see oli vist üks rõvedaimaid asju, mida ma viimasel ajal teinud olen :D Juba peale viiendat minutit tuli selline rõve pärmi ja käärinud maitse suhu.Võite siis juba arvata, kui "mõnus" see tunne peale 20ndat minutit oli.  Peale katset pesin tükk aega hambaid, et see jube maitse suust ära läheks .
Ma ei tea, kas olen maininud, et sain endale sünnipäevaks fotoka, aga kuna päike õhtuti otse mu maja ette järvele loojub, siis otsustasin ilusaimaid vaatepilte üles pildistada. Millalgi teengi pika pildipostituse maja esistest vaadetest. 
Öine tallinn autosõidul
Öine Tallinn vol 2 


Comments