Pilluzkaga

Reedel tuli Pille-Riin mulle külla. Me olime juba ammu üksteisele lubanud, et millalgi tuleb ta nvks minujuurde ja lähme linna ja värki. 
Juba kohe reede õhtul läksime siis hollywoodi, siis teatrisse, käisime muidugi nimetas ning kuna roltzz esines shimos, siis läksime ka sealt läbi. Tegelt olime me ikkagi üsna korralikud ja mingi 3 ajal olime kodus. 


Laupäeval magasime vähemalt 2ni. Ma küll mingi 11 ajal tõusin korra üles, vaatasin veits telekat aga kuna uni tuli uuesti peale, läksin magama tagasi. Kui üles tõusime käisime poes ja terve meie ülejäänud päev möödus Ellenit ja shreki vaadates. Umbes 11 ajal läks Pille korra õue ning sai oma klassivennaga kokku. Umbes poole tunni pärast helistas mulle Jaanika, kellel midagi teha polnud, ning läksin kõndisin talle vastu ja tulime minujuurde. Kui Pille ka tagasi tuppa jõudis oli meil täielik tüdrukuteõhtu. Täiega mõnus oli see. Magama läksime jälle umbes 3 ajal. 
Hommikul pidi Jaanika üsna vara tööle minema. Pillega ärkasime järjekordselt mingi 12 ajal. 
Peale hommikukohvi ja võikusid hakkasime neetide ja tattoode kohta arutama. Järsku tekkis Pillel mõte, et ma teeks talle kõrvaaugu. Mäletan et paar aastat tagasi tahtis Targo, et talle ka teeksin.
Kokkuvõttes värisesin ja kartsin mina palju rohkem, kui Targo, kellele seda kõrvaauku tegelikult tehti :D
Aga vähemalt sain tehtud. 
Sama oli siis täna Pille-Riiniga. Mul hakkasid küll seda tehes käed täiega värisema. Aga temal endal polnud midagi viga :D

before

after

Comments