oktoobrikuu

Käisin täna Kristi juures endale ripsmepikendusi panemas. Mul suvel olid üsna mitu kuud need, aga mõtlesin, et võiks uuesti panna. Seekord pani ta mulle ikka mega pikad ripsmed, niiet hetkel on väga harjumatu olla nendega :D
before
after
ahhaa, juba praegu ise neid 2te pilte võrreldes on see before- ja afteri vahe ikka väga suur..  Tegelikult on nendel kiviksed ka peal, aga need ei paista niisama välja :D 

Üksõhtu hakkas Kristo minuga msnis juttu rääkima. Ta rääkis mulle ühte suht normaalset asja. Ütles, et ta kasuisa töökaaslase perekonnanimi on Reede ning palus mul arvata, et mis see töökaaslane enda lapse nimeks pani. Pakkusin siis igast variante, aga kõik olid valed. Lõpuks sain teada, et tema lapse nimeks on Raju. Arvan, et vanematel on küll alguses tore, aga see laps küll eriti õnnelik tulevikus olema ei hakka.

Neljapäeval käisin ma Steniga kinos. Ega me tegelikult varem välja ei otsinudki, mida võiks vaatama minna, vaid lihtsalt läksime kinno kohale, otsustasime et valime esimesena algava filmi ja vaatame seda. Paraku oli esimeseks filmiks hoopis mingi koera multikas nimega " vapper Jock". Otsustasime, et kuna kumbki meist pole tükk aega kinos multikat vaatamas käinud, siis lähme vaatame ära. 

Multikas oli enamvähem, kuigi ilmselgelt meievanuste jaoks natuke liiga igav. Pärast saime veel " toreda" üllatuse osaliseks, kui nägime kino koridoris selle multika plakatit ja üleval oli suurelt " beebiga kinno".
 Sellel hetkel me veendusime, et tegemist oli ikka väga väikeste laste multikaga.. :D



Comments