only 22 days left

Juuli keskpaik möödus juba kolmandat aastat Remniku laagris olles. Seekord olid siis minu vastutusel suured tüdrukud ja neid oli kohe väga palju. Kui teiste rühmades oli 20-30 noort, siis meie kõige rahvarohkemal hetkel oli meid 51. Võib öelda, et oli rõõme ja muresid, nalja ja jamasid. Aga no kui muresid ja jamasid olnud ei oleks, siis olekski ehk liiga igav olnud.





showjalgpallil


Järjekordselt peale Remnikut veetsin ühe päeva kodus ning läksin Noarootsi. Kuna Anneli vanemad olid reisil, aitasin teda mõisas ja muuseumis. Üldiselt kaldusin siiski muuseumi poole, sest giidindust teha mulle meeldib :D
Peale Noarootsit sain mõned päevad Tallinnas veeta. Siis sain kokku Frankiga ning käisime kloogaranaas, kuhu oli plaan minna päikeseloojangut vaatama. Paraku jõudsime me sinna umbes 10 minutit peale päikese loojumist. See meid muidugi ei heidutanud, sest rannast ära saime alles umbes 5 tundi hiljem.
Lisaks pean ära mainima, et selle nädala jooksul käisin ma 3 päeva järjest kinos. Kõigepealt koos Jaanikaga " Praktikante" vaatamas, siis koos Frankiga " Kuuma paari " ja " Lõppu" vaatamas.
Peale seda veetsin nädalakese Tartus ja Sangastes. Sangastes võtsin mett ja samuti lisasin fb-i rõõmsa pildi endast mett võtmas, umbes tund aega hiljem istusin ikka veel sama rõõmsalt köögi tooli peal, kui järsku sutsu jalalabasse ära sain. See tunne, mis mind järgmise tunni aja jooksul tabas, oli väga vastik. Kõigepealt hakkas terve jalg surisema, mis liikus järjest edasi mu kehasse. Siis tuli tunne, nagu oleksin 39 palavikus- värisemine, uimasus, peavalu, kuumus jne. Jalg oli ise küll natuke punane kuid liikuda sain ilusti. Järgmisel päeval tuli palavik- 37,5 ja jalg oli suurem kui esimesel päeval. Kolmandaks ja neljandaks päevaks oli palavik kadunud aga jalg oli nagu õhupall, liikuda sain ainult longates. Nüüd lõpuks enam ei lonka, valu ei tunne, aga jala suurust ei anna ikka veel teise jala omaga võrrelda.

ilus jalg
kole jalg

ilus ja kole jalg
Eile sain kokku Nikolettiga, ehk tüdrukuga Ungarist, kes Remnikus vabatahtlik oli. Jalutasime natuke vanalinna vahel ringi ning läksime Stroomi randa, kus Raiko meid juba ootamas oli. Istusime umbes 3-4 tundi seal ja rääkisime kõigest. Siis läksime kõik oma kodudesse ja õhtul saime Nikiga uuesti kokku. Selleks ajaks oli meid tulemas veel 6 tükki ( Kenn, Jaanus, Smirr, Jaanika, Keity ja Liisa), et kõik üheskoos kinno Wolverini vaatama minna. Peale filmi läksime Niki ja Jannuga vanalinna peale.

magical jelly shot

Natuke Hispaania juttu ka. Minek on mul täpselt 3 nädala ja 1 päeva pärast. Korterit mul veel ei ole, aga küll ma selle ka leian. Esimesed ööd ööbin hostelis.  Sain endale ka tuutori, kes mind alguses kooli ja elamisasjadega aitab. Carolina on ta nimi :P Keelekursused toimuvad 2-13 september ning loodetavasti selle ajaga õpin ma nii mõndagi. Mulle alles ükspäev jõudis kohale, kui vähe ma tegelikult hispaania keelt oskan ja kui hästi ma seda teadma peaks, et sotsioloogiat, psühholoogiat jt. aineid hispaania keeles õppida, et eks nalja hakkab saama.. :D 16-20 september toimub erasmuse programm: tutvustus linna peal, hispaania kultuuri-ja filmiõhtud, samba tantsutunnid jne. Sounds interesting.
Õige kool hakkab pihta alles 23 august.


Comments