Uus elamine on leitud!

Carolina juures oli meil põhiliseks tegevuseks korterite otsimine. Nagu ma eelmises postituses kirjutasin, siis polnud see sugugi nii kerge kui võis arvata. Kirjutasime üles 15 erinevat korterit, aga vaatamisajad saime kokku leppida vaid 5 korteriomanikuga. 3 tükki neljapäevaks, 1 reedeks ja 1 pühapäevaks.
Neljapäeva hommikul sõitsimegi siis linna neid läbi vaatama.
pikk korterite nimekiri

Esimene korter oli kõige soodsam. Minu tulevane magamistuba oleks olnud suhteliselt suur, aga see oli väga külm ja suhteliselt kõhe. Ülejäänud korterielanikud olid inimesed, kes käisid tööl. Nägin isegi ühte minu võimalikest korterikaaslastest. Selleks oli umbes 50ndates eluaastes mees.. niiet mitte just kõige parem valik.. :D Internetiga olid seal lood sellised, et korteriomanik ei teadnud ise ka täpselt, et kas saab netti või ei. Ta arvas, et kui teisele korterikaaslasele midagi maksan, siis ta äkki laenab mulle netti.
Teine korter oli asukoha poolest väga hea. Umbes 15 minuti jalutuskäigu kaugusel nii koolist, kui ka kesklinnast. Korteris oli wifi, suur  tuba ja pisike armas magamistuba. Olin juba suhteliselt kindel, et võtan selle, kuid otsustasin siiski ka kolmanda korteri ära vaadata.
Juba välisukse taga omanikku oodates suutsin ma kolmandasse valikusse sellesse ära armuda. Nimelt asus korter täpselt suure katedraali taga. Täpselt vanalinnas, lähedal kõigele. Korterisse jõudes tuli mul tõsine wow effekt. Korter oli avar, värviline ja noortepärane. Suures toas oli rõdu, mis oli täpselt vaatega katedraali poole. Korteris oli 4 magamistuba, 2 vannituba, köök ja suur konku ka veel. Korter oli küll natuke kallim kui teised, kuid pole ka ime, vaadates selle asukohta. Selleks hetkeks olin ma kindel, et just seda korterit ma tahangi! Rääkisime siis korteriomanikuga lepingutingimused ära ja sain juba võtme ka. Ütles veel, et kuna võtmed on mul olemas, siis ise tean millal sisse kolin.
Läksime siis Carolina juurde, kus tema perega veel lõunat sõime ja asjad pakkisin.
Avastasin söögilauas ühe toreda söögi. Nimelt sõid nad Eesti mõistes verivorsti sisu ( ilma tangudeta), täitsa niisama koos salatiga või siis saiamäärdena. Maitse oli verivorstiga täpselt sama.
Tema pere oli ikka jube tore. Ma ei olnud veel äragi läinud, kui nad juba uurisid, kas ma nädalavahetusel nende juurde lõunatama tulen.
Pere vanim poeg, kes inglise keelt kohe üldse ei räägi ja kes täitsa vihkab seda, ei olnud minuga kõik need päevad suhelnud. Ainult teretasime. Peale söömist ütles ta mulle, et tahab nende pere limusiini näidata. Kuna tema sünnipäev on päev varem kui mul, siis ta pakkus välja, et tuleksin enda sünnipäeva ajaks nende juurde, et saaksime koos tähistada seda. See üllatas mind väga, positiivses mõttes muidugi.
Peale seda jätsin kõigiga hüvasti ja läksin koos Carolina emaga Leoni enda uude korterisse. Korterisse jõudes tegin tutvust korterikaaslasega. Lisaks minule elavad siin veel 3 hispaania tüdrukut, kes õpivad loomaarstiks. Hetkel on siin kohal ainult 1, Maddi. Teised 2 tulevad mõni päev hiljem, nende mõlema nimi on Sara.
Eile õhtul läksime erasmuslastega välja. Kokku oli meid umbes 20, enamajaolt Itaaliast või Saksamaalt. Meiega olid ka kaasas paar kohalikku. Andsimele ühele kohalikule tüdrukule kõik 5 eurot, et ta saaks meile jooke osta. Saime igaüks ühe õlle ja kambapeale 2 suurt taldrikud tapaste, lihalõikude ja juustutükkidega.
Mõtlesin, et naljakas et 5 euro eest nii vähe asju saime, sest tavaliselt saab sellise koguse umbes 2 euroga.
Aga ei.. läksime edasi järgmisesse baari, kus saime jällegi igaüks endale joogi koos krõbedate kartulite ja küüslaugukastmega.
Selle 5 euro eest jätkus ka raha veel kolmandasse baari minekuks, kus saime veini ja tapaseid. Ning lausa ka neljandasse baari.. kus saime jällegi veini ja igaüks sai valida kas soovis söögiks suppi, burgerit, pirukat või midagi muud. Need supid ja burgerid ei olnud suured, kuid siiski täitsa piisavad. Peale 4ndat baari sai see raha ära kulutatud, aga kuna keegi veel koju ei tahtnud minna, läksime ühte teise baari. Kui Eestis on tavaliselt kokteilid suurusega 0,5L ja maksavad umbes 5-6 eurot, siis seal baaris olid kõik kokteilid suurusega 0,75L ja maksid 3-4 eurot.
Täna hommikul sain ma kokku ühe Saksamaa erasmuslasega. Käisime korra koolis, otsisime üles oma osakonna kus õppima hakkame ja ajasime natuke paberimajandust. Peale seda näitasin talle kus asub jõgi ja jalutasime niisama linna peal. Hiljem liitus meiega ka ta Saksa sõber. Õhtul toimub järgmine erasmulaste tutvumisõhtu.

Eesti jutu kohta jälle niipalju, et kui ma Carolina sõbra juures olin ja sinna lisandus inimesi, kes mind veel näinud ei olnud ja kui nad kuulsid et olen Eestist siis umbes 3 inimest 5st teatas "  7 points to Estonia! " ehk jällegi meenus kõikidele Eestiga eurovisoon.
Täna hommikul tuli korteriomanik minuga lepingut tegema. Ütles mulle: " Siia kirjuta enda aadress Eslovenias" Ütlesin, et Estonia on selle koha nimi. Tema palus vabandust ja ütles, et ta mäletas et midagi E tähega oli.. :D

olin paparazzi

minu magamistuba
suur tuba

suure toa rõdu vaade

Comments