Õnnelikult kohal!

Buenos dias!

Meie pikk reis läks kokkuvõttes täitsa hästi. Kolmapäeva päeval alustasime lendu Oslo poole. Seal saime umbes poolteist tundi aega veeta ja juba alustasimegi enda pikka sõitu Tenerife lõunalennujaama poole. Sõit Oslost kestis kokku 5h ja 50 minutit ja see oli minu jaoks nii pikk :D
Ei kujutagi ette, mis sa seal lennukis kogu oma vaba ajaga veel siis peale hakkad, kui USAsse või Austraaliasse lendamas oled.

Kui Tenerifele kohale jõudsime, saabusid isegi kohvrid suhteliselt ruttu. Midagi kaduma ei läinud ja kõik sujus hästi. Kuna Keijo suur kohver läks mingi eelmise reisiga katki, ostsis ta endale Eestist uue. Sellise musta värvi, oranzi lukuga kohvri. Enamvähem esimeste kohvrite seas tuli lindile üks roheline kohver oranzi lukuga. Keijo korra proovis kohvri nimesilti vaadata, aga ei leidnud üles.  Ütlesin veel talle, et see ju ei ole sinu kohver. Kuigi natuke siiski meenutab seda, sest see näeb ka päris uus ja ilus välja. Vahepeal tuli minu kohver ja see roheline kohver jõudis ringiga teist korda meie juurde. Keijo proovis uuesti nimesilti vaadata, kuid ikka ei leidnud seda üles. Kohver läks jälle oma teed. Vahepeal juba lohutasin Keijot, et näe, siin on veel nii palju inimesi kes oma kohvrit kätte pole saanud, et sinu oma ka tuleb. Kui roheline kohver kolmandat korda ringiga meie juurde jõudis, vaatas Keijo JÄLLE seda nimesilti ja leidis selle ka lõpuks üles. See oligi tema kohver! Ei mäleta küll et kohvrit ostes oleks pakendi peal kirjas olnud, et see õhus olles värvi vahetab :D

Kohver mis peaks olema suht tume must aga teatud nurga alt näeb täiesti roheline välja

Lennujaama tuli meile vastu üks Tenerifel elav eestlane ja ka meie oktoobri kodu korteri omanik. Ta jõudis meid lühidalt kohapeal toimuvaga kurssi viia ja viis meid meie septembrikodu majutusse kohale. Kui ta oli juba jõudnud ära sõita ja me Keijoga tükk aega oodanud olime, tuli välja et ka inimene kes meile võtmed pidi üle andma ootab meid, kuid mitte samas kohas. Tuli siis välja, et korteriomanik oli Keijole meili teel kogemata vale korteri aadressi edastanud ja meie korter oli hoopis 1,5 km kaugusel. Lõpuks ikka jõudsime õigesse kohta ja saimegi ennast ära majutatud.

Meie uues kodus on selline võtmehoidmissüsteem mida kunagi varem näinud ei ole, kuid mis täiesti geniaalne leiutis on! Nimelt on korteri ukse taga seina küljes selline väike karbikene, kuhu ära minnes enda võtmed sisse paned, koodi peale vajutad ja sinu võtmed on turvaliselt kindlas kohas. Ei pea riskima sellega et su võtmed randa liiva alla kaovad või keegi need ära varastab.

Ahjaa, kui me Tenerifele maanduma hakkasime, siis vaatasime et ilmaga küll hästi ei läinud. Ilm oli täiesti hall ja lennukist välja astudes tabas meid kohutav kuumus ja õhku nagu hingata ei olnudki. Nimelt oli sellel hetkel Tenerifel kaliima. (Kaliima on kuum kõrbetuul, mis toob Saharast kaasa liiva ja tolmu. Kangemad kalimad viivad kõrbetolmu Floridani välja ehk üle Atlandi ookeani.
Kalima ajal ei kehti muidu Kanaari saartele omased mõõdukad ilmaprognoosid, sest päeval võib olla vabalt üle 40 kraadi sooja ja ka öösel ei lange temperatuur naljalt alla 30 kraadi. (allikas: Tenerife kompass). Näiteks kell 12 öösel oli veel endiselt õues 31 kraadi ja palavus oli tappev.

Vaade meie aknast eile hommikul (kaliimaga)

Reaalne vaade mis meie aknast hea ilmaga olema peaks
(Seda pilti vaadates isegi nägin et meil paistavad mingid mäed seal taga, mida hommikul küll ei näinud :D )

Järgmisel päeval oli päeval veel ilm pilvine (kaliimane) ja alles õhtu poole läks ilm selgeks. Läksime ümbruskonnaga tutvuma ja käisime lõpus korralikus poes ära. Nimelt kõik poed mis siin meie lähedal on, on hirmus kallid ja turistidele mõeldud poed. Tegelikult ongi tegemist suveniiripoega ja siis seal taga on kuskil üks pisike riiul kus paar toiduasja on. Õnneks on meist 700m kaugusel üks Selveri moodi pood, kus enda suuremad sisseostud ära saime teha.

Kuna Playa de Las Americas on suur peolinn, kus on meeletult palju turiste, pidasime Keijoga plaani, kuidas võiksime välja näha nagu kohalikud, et kõikvõimalikud müügipakkujad meile kõike ei pakuks. Näiteks eile kui päeval kuskil kohvikus ühed joogid võtsime, tuli umbes 15 minuti jooksul meie juurde 9 inimest, kes meile prille, kotte, rätikuid, käevõrusid, kellasid ja punupatse proovisid pähe määrida.

Tänaseid plaane me veel täpselt ei teagi. Eks tõenäoliselt lähme vaatame jälle ringi ja tutvume potentsiaalsete tulevaste töökohtadega. Keijo proovib tööd saada DJ alal. Mina veel vaatan kas leian tööd noorsootöö alal või siis kuskil teenindusvaldkonnas.

Kui teil on küsimusi või mõtteid järgmisteks postitusteks, andke aga teada ja kindlasti kirjutame sellest!
Pildi tegi Keijo

Olge tublid ja varsti kirjutame jälle!