Uued (ja põnevad) uudised

Kirjutan siia blogisse üle 4 aasta.
 Kui kunagi 7 aastat tagasi selle blogi pidamist alustasin, et niisama oma igapäevategevustest rääkida, siis nüüd kaldub see natuke reisiblogi poole. Ütleks täpsemalt et Hispaania reisiblogi poole. Viimati kirjutasin blogis pikemalt siis, kui 4 aastat tagasi Erasmus programmiga Hispaania põhjapoole Leóni aastaks vahetusõpilaseks läksin.
Ütlen ausalt, et see 1 aasta Hispaanias oli minu jaoks väga silmiarendav ja positiivne kogemus, kuid juba sellel hetkel teadsin, et kindlasti ei jää see viimaseks korraks kui Hispaanias elan.

Nüüd siis 4 aastat hiljem, kus ülikool on lõpetatud, oma isiklik korter ostetud, 3 aastane noorsootöötaja töökogemus olemas ja lisaks veel mitmeid suuri elumuutuseid olen jälle Hispaaniasse elama minemas.
Seekord aga mitte üksi ja seekord mitte põhja-Hispaaniasse.


Kellega ja kuhu ma siis ikkagi lähen? 

Nüüdseks olen oma peika ja elukaaslase Keijoga koos kokku olnud üle pooleteise aasta.
Millalgi külmal talveõhtul istusime kodus diivanil, kurtsime külma ja pimeda Eesti ilma üle, kui järsku poolnaljaga teatasin talle, et võiks mõneks ajaks kuskile kaugele kolida. Kuhugi kus kuum päike paistab tunduvalt rohkem kui Eestis, kus veekoguks on helesinine meri ja okaspuude asemel on palmid. Keijo vastus minu jutu peale oli, et lähme! Kuna ma enda juttu poolnaljaga mõtlesin, siis olin ka kindel, et Keijo mulle nalja tegi. Ometigi tuli välja, et mõlemad mõtlesime oma juttu täiesti tõsiselt ja juba märtsi keskel ostsime endale üheotsapiletid TENERIFELE!

Pildil on meie esimese kahe kuu elamiskoht Playa de las Americas
(allikas: spain-tenerife.com)

Miks just Tenerife? 

See on tegelikult väga hea küsimus ja umbes sama spontaanne otsus nagu üleüldse kuhugi elamaminek oli...
Eelmisel sügisel käisime Keijoga oma esimesel soojamaareisil Mallorcal. Kuigi ma olen küll Hispaania sisemaal päris mitmeid linnasid külastanud, siis minu jaoks oli see esimene Hispaania saar. Keijo aga varasemalt oli koos sõpradega paar aastat tagasi Tenerifel käinud.
Mallorcaga jäime mõlemad väga rahule. Ilmad olid oktoobri kohta isegi kohalike jaoks äärmiselt soojad, palme oli palju, rahvas sõbralik, meri oli soe ja see oli ka peaaegu kõik mida mul vaja oli.
Keijo aga ütles, et looduse poolest meeldis talle siiski Tenerife rohkem. Nimelt on Tenerifel,väiksema kui Saaremaa suuruse pindalaga saarel, 5 kliimavööndit ja seda kõike on ka looduses tunda. Saare põhjosas asub näiteks vihmamets, saare keskosas asub koos männimetsadega Hispaania kõrgeim mäetipp, 3718 meetrine vulkaan Pico del Teide ja saare lõunaosas asuvad mitmed kuurortlinnad ja ka maailma üheks parimaks surfirannaks nimetatud El Medano rand.
Tenerifel on aastaringselt soe, kuid mitte liiga palav. Tenerife paikneb samal laiuskraadil Sahara kõrbe ja Floridaga. Temperatuur isegi südasuvel väga palju üle 30 ei lähe ja talvel ei lange temperatuur pea kunagi alla 19 kraadi. - Sellepärast on ka Tenerifet kutsutud igavese kevade saareks.
Eelnevat infot varasemalt lugedes, hakkas see kauge saarekene mulle täitsa meeldima ja juba kolmapäeva õhtuks olemegi seal. Kui kauaks, seda me veel öelda ei oska.

Kuna mitmete minu sõprade ja tuttavate poolt tuli küsimus, et kas hakkame ka oma tegemisi sotsiaalmeedias kajastama, siis meenuski mulle minu armas blogi, mida kunagi aktiivselt kasutasin.

Etteruttavalt võin juba öelda, et elukoht on meil seal hetkel olemas pooleteiseks kuuks. Tööd hakkame otsima kohapealt. Mitmete allikate kohaselt, mida uurinud olen, ei ole tööleidmine üldse nii kerge kui arvatakse. Kõigest sellest plaanin ma kirjutama hakata siinsamas blogis. Meie rõõmudest, muredest, ootustest. Kindel on aga see, et sellest tuleb üks suur ja hetkel veel kirjutamata lõpuga seiklus!





Comments