Ring peale

Reede õhtul tekkis meil mõte, et niikauaks kui meil veel tööd ei ole ja aega jagub, tasub auto rentida ja Tenerifet avastama minna. Laupäeva hommikul toodigi meile auto ja otsustasime enda saaretuuri kolme päeva peale ära jaotada.

Esimesel päeval hakkasime mööda mere äärt Playa de Las Americasest vasakule minema. Käisime kohas, kus Keijo 3 aastat tagasi sõpradega reisil käis, külastasime ilusaid randu ja sõitsime Masca orus.

Sisalikud varastasid meie lõunasöögi ära

Teisel päeval keskendusime ainult Hispaania kõrgeima mäetipu, el Teide vulkaani peale, sest juba mööda mägesid sinnasõit võtab tükk aega. Enne el  Teidele jõudmist läksime kuskile rahvusparki, kus mingi kruusatee peal jalutades plätudega komistasin ja lausa nii õnnetult et üks jalg on paistes. Teise peal on selline haav, et mu isa oli täiesti kindel, et niisama koperdamisest selline haav ei teki ja mind raudselt mingi auto taga lohistati. Tegelikult peab tõdema, et pisikese kukkumise kohta on  tegemist tõesti päris suure haavaga. Muidugi oli niimoodi, et autos ühtegi esmaabivahendit ei olnud ja minu ainsaks vahendiks oli sellel hetkel salhvakad ja pudel gaseeritud vett. Kui el Teide vulkaani vaateplatvormi juurde hakkasime jõudma, avastasin täiesti juhuslikult et seal seisab üks kiirabiauto. Ma päris täpselt ei saanudki aru, miks ta seal seisis, sest ühtegi klienti neil ei tundunud olevat, aga minu õnneks olid nad seal. Kiirabi puhastas mu haava ära, andsid veel mingeid märgasid lapikesi kaasa ja lasid mul oma teed minna.

Vulkaan el Teide

Kolmandal päeval, ehk eile keskendusime saare pealinna osale ehk külastasime põhja-Tenerife kanti. Ega me eriti vaatamisväärsuseid ei näinudki  vaid  pigem rohkem shoppasime. Näiteks käisime ülisuures spordiriiete poes Decathlonis ja üliheas riietepoes Primarkis. Viimase kohta ei suuda ma uskuda ja mõista, et miks meil sellist poodi endiselt Eestis ei ole.

Kogu selle suure saaretuuriga sain kinnitust sellele, et Tenerife on küll äärmiselt väike, kuid nii mitmekülgne saar.

Pilvepiirist kõrgemal

Õhtupoolikutel oleme üldiselt enda kodukandis Playa de las Americases püsinud ja siinseid kohti avastanud. Olen ka tähele pannud, et siin üks eriti poppe ameteid on baaridesse/restoranidesse sissekutsuja. Kui sa teatud kohast mööda jalutad, siis üldiselt seisab seal ees inimene, kes sulle menüüd tutvustada proovib, mõne hea päevapakkumise või diili teeb. Päeval on selleks näiteks diil et 1 pint õlut 1 euroga või komplekslõuna vaid 9 euro eest. Õhtul on üldiselt diilid et maksa 6 eurot ja selle eest saad 2 kokteili ja 2 shotti või 10 euro eest 2 kokteili, 2 õlut ja 4 shotti. Nendest viimasest kahest diilist ma algul eriti aru ei saanud sest kui üldiselt maksab kokteil 5 eurot, siis 6 euro eest jääme ju meie suurde kasumisse ja nemad sellest eriti kasu ei lõika. Mingi hetk aga mõistsin, et tegelt need joogid mis selle hinnaga saab, on äärmiselt lahjad ja pisikesed.
Ühel nendest õhtutest kui linnas ringi jalutasime tehti meile mingi taoline diil kuid ainult õllega. Küsisime siis, et äkki neil on kokteile ka? Selle peale hakkas see tüüp, kes meile õlle pakkus naerma ja ütles et tema sellega ei tegele, aga kui me tahame siis keegi teine kolleeg pidi sellega tegelema. Samalajal  näpuga kuskil kaugel oleva kuti peale näidates. Mõtlesin siis et issand kui imelik et üks töötaja tegeleb ainult õlle tellimustega, teine kokteili omadega. Küsisime siis uuesti, et kas tõesti peame kokteili tellimiseks selle tüübi käest küsima, kes seal kuskil kaugel seisab? Selle peale oli näha et see töötaja mõistis alles siis mida me tahame ja tuli välja et tema oli aru saanud, et me tahame hoopis kokaiini osta...

Hetkel tegeleme hoogsalt tööalase dokumentatsiooni tegemisega ja kindlasti räägin sellest lähiajal pikemalt, kuidas siin Hispaanias see paberimajandus käib.