Järva-Jaaniis

uuh kui suppermõnus on minna üle pika aja j-jaani, eriti kui seal samalajal nii võrratult soojad ilmad on. Nagu ma kuulsin, siis Tallinnas sadas mõnipäev isegi vihma, aga seda muret õnneks paistekal polnud. Reedel, õhtupoole, küll korra tulid sellised natuke tumedamad pilved välja ,aga muidu oli iga päev megasoe ning kõik käisid t-särkide ja lühkaritega ringi igalpool :)

 Ma tegelikult alguses polekski arvanud, et seal nii põnev seekord olla võis. Inimesed, kellega olin, olid küll enamjaolt samad, aga vähemalt oli nendega täiega tore :)

Niisiis, reedel, kui sinna läksin, chillisin nsm kodus vahepeal, kuni järsku keegi helistas ja kutsus välja. Nii tore oli selle loo juures see, et kuna mul ei olnud selle isiku nr. ei olnud mul aimugi , kes mind just välja kutsus xd niiet, panin siis lihtsalt riidesse ja läksin õue. Tuli välja, et nendeks olid Priit & Heiki. chillisime siis nendega mingiaeg nsm, kuni helistas Kuldar ja teatas, et tuleb paistekale, niiet hakkasime talle vastu kõndima. Poole tee peal, kui sinna kõndisime, teatas Heiki , et käib korra kodus ära, aga rohkem me teda selle õhtu jooksul väljas ei näinudki. Peale seda, kui Kuldariga kokku saime, olime niisama paisteväljal. Vahepeal käisime postkontori juures, kus olid Meeli ja Moonika. Seal rääkisime nendega juttu ning sealt läksime edasi Kuldari vanaema juurde, kus ta enda uut autot näitas :D Peale seda läksime istusime Priidu maja juurde, kus võimalikult vaikselt olla üritasime, kuid kahjuks ei õnnestunud see "vaikseltolek " meil eriti .. :D

 Laupäeval oli hommikul ja päeval minu sõbraks reha. Vahepeal teatas ema, et pööningult mingi parema reha tooks. Sealt avastasin ma hoopis ühe riidekasti, kust täiega ägedaid riideid leidsin. Tegelikult on see hea, et kõik need vanad asjad, mis kunagi moes olid, tulevad uuesti moodi jälle, niiet ei tasu mittemidagi ära visata, kuna paarikümne aasta pärast võib see jälle moe tippsõna olla.
 Õhtul, mingi kella 6 ajal , läksime Valastisse, sugulaste juurde. Seal käisime saunas ning vaatasime telekast " Täiuslikku meest" ahhaa, seal oli selline mõnusalt suur koer neil nüüd, kes just enne meie tulekut karjäärist ujumast tuli, niiet natuke peale seda, pidi ta minujuurde sülle hüppama ja mulle " musi " tegema,.. peale mida ma läbimärg olin :D 

 Kui nende juurest mingi 11 ajal tulema hakkasime, panid vanemad mind keset Järva-Jaanit maha, kust kohe Kuldari autosse istusin. Temaga sõitsime sellesama ringi läbi, mida paar tundi tagasi jooksuvõistlejad jooksnud olid, siis külastasime vahepeal seda autode varjupaika, mille ümbert ja keskelt läbi sõitsime, siis vahepeal läksime järve äärde, parklasse, kus läbi auto katuseklaasi suurt vankrit otsime, ning lõpuks peatusime vähe pikemaks ajaks Grossi poe ees. Mingi aja pärast tuli meie kõrvale üks rahvast täis auto, kellest ainult Tomi ära tundsin. :D teised olid küll nimepidi veits tuttavad, aga ei teadnud neid. Peale seda, kui nad ära sõitsid, üritasime ka meie tegevust leida, läksime siis J-Jaani kooli juurde, kus wifi ühendust otsima hakkasime. Kahjuks oli see suht nõrk , niiet läksime burksi putka ette, kus see paljupalju tugevam oli.. Tänu sellele , et wifi kätte saime, hakkasime postimehest uudiseid lugema, ning passisime nsm facebookis jne:D Lõpuks, kui enam Jaanis midagi teha ei olnud, läksime Paistekale, põhimõttega et ta viib mind koju ära ja lähme ära magama. Paistekale jõudes oli aga nii ,et kummalgi und ei olnud veel eriti, niiet läksime korra temajuurde, kus ta mulle enda allesvalminud sauna ja ülemist korrust näitas. Täiega ilusad olid need. Eriti need tapeedid seal seinas :D.. Mingiaeg chillisime siis veel temajuures toas- ja õues ning siis, kella 4 ajal umbes läksime siiski koju magama ära.

Nuniiii ja pühapäeval, ehk siis täna, üritasin jälle normaalselt kaua magada, kuni vend üles äratas ja teatas et me mune värvima hakkaks .. -.- :D mis mul siis muud üle jäigi, kui ennast voodist üles ajada.. Alla korrusele minnes leidsin eest megasuure jalanõude hunniku, sest tuli välja ,et isa otsustas uurida, mida kõike trepiall olevas konkus leidub, ning enamus nendest asjadest seal olid väga erinevad jalanõud. Isegi sealt leidsin ma täiega ägedad madalad papud, mis kindlasti suht vanad on, aga praeguse seisuga jälle täiega popid, kuid need olid väiksed mulle -.-D. Päeval, hakkas jälle täiega igav mul, ning läksin istusin lihtsalt tiigi äärde maha ja hakkasin konnade elutegevust tiigis uurima, Täiega keskendunud olin sellesse, kuni järsku avastasin ,et Heiki seisab tee kõrval rattaga. Läksin siis temaga juttu rääkima, ning peale seda läksime tema maja juurde. Seal päevitasime nsm ja rääksime juttu Moonika ja Meeliga ning sain teada, et neil mingid täiega kurjad naabrid seal :D Õnneks ma seda isiklikult kogema ei pidanud ,aga juba nende kirjelduste järgi tundus , et nad täiega kurjad. Tegelikult leidus neil ka toredaid naabreid, nt. üks onu , kes mulle mett andis kärje sees, mingi megasuure tüki ka veel :D .. Just siis, kui seda sööma hakkasin, niiet käed kõik mett täis olid, helistas mulle Kuldar. ( Supperajastus ikka.. just siis , kui minu käed täiegaa kleepuvad) niiet telefon oli ka pärast kõnet kohutav, tänu meele ja mu kätele. Andsin siis Meelile & Monsale ka tüki mett ja hakkasin kuldari poole jalutama. 

Temajuurde jõudes sõime veel seda mett veits, kuni süda täiega pahaks läks magusast ning allesjäänud osa jätsin kivi peale mesilastele :D Olime siis jälle veits temajuures, ning mõtlesime ,et läheks ratastega Jalgsema järve vaatama. Mõeldud-Tehtud. Läksime üle põllu minujuurde ratast tooma, vahepeal pidime veel auto põrandamatid ära pesema, ning siis läksime uuesti üle põllu, ta vanaema juurde, kust ta enda ratta võttis. Kui sõitma hakkasime, helistas ta ema, kellele ta J-Jaani järgi pidi minema, niiet ratastega me eriti kaugele ei jõudnud, istusime siis autopeale ja läksime Jaani. Seal käisime korra temajuures, kuniks ta ema riideid vahetas, ning avastasin, et Kuldaril ikka mega palju karikaid ja medaleid , seoses Sangpommiga, juba medaleid oli üle 50ne ning karikaid oli ka täiegaaa. Kui ta ema riidesse sai, tahtis ta veel korra kellegi juurest läbi käia, ning kuna tal läks aega, läksime meie Järva-Jaani järve äärde hoopis ning kõndisime järve ringi ära. Terve selle ringi jooksul jõudsin kokku lugeda 67 rohelist, pruuni, suurt ja väikest erinevat konna, keda järves, järve ääres ja tee peal kohtasime. Need, kes järve ääres olid , olid täiega armsad, aga need, kes keset teed vedelesid, olid ikka suht jubedad. Eriti hull oli see, kui jutu käigus tee peale ei vaadanud , ning järsku täpselt enda eest 2 ssuurt kärnkonna avastad.. kui ma neile peale oleks astunud ,siis maitea.. :D Kui me järve ääres selle silla koha peale jõudsime, helistas isa ja teatas, et " tule koju nüüd ,et hakkame minema vaikselt" ta ju teadis ,et ma olen kuskil maja lähedal rattaga. Ma siis esimese hooga ei osanud talle midagi vastata ka peale " mhm , ma kohe tulen " :D Sellest läks lõpuks küll mingi pool tundi mööda, kuni me järve äärest tulema saime,  Kuldari ema peale võtsime ja paistekale jõudsime. 

Praegu, kui ma jälle selle nv teema peale mõtlen , tekib kohe tunne jälle ,et tahaks täiega tagasi sinna, sest nii mõnus oli seaal :)

Comments