such a good day

Tänase päeva kohta võib öelda, et see oli isegi üks meeldejäävamaid koolipäevi, võinoh, selline omapärane.
Matemaatika tunni asemel läksime mina, kadri, kristo, alvar ja papu mäkki , me kadriga võtsime lihtsalt ühe Big Maci burgeri, agaa poisid võtsid terve suure Big Mac eine, ning lisaks veel lasteeine :D ma ei kujuta ette, kuidas nad suutsid.. aga noh, pärast neil kõigil kõht ääreni täis ka muidugi :D

Edasipidi, võib seda pilti suht tore vaadata olla just siis, kui kõht täiegaa tühi on, või kui lihtsalt mäki isu peal on :D 

Täna tegime koolis näidendit ka, seoses keemia õhtuga. Mõtlesime olla enda klassiga originaalsemad ning selle hoopis üles filmida, ning siis ekraani pealt näidata seda. Iga klass pidi tegema mingi keemiaga seonduva esitluse vms, kas siis luuletus, laul ,näidend, katse, trikk vms. Näidend oli siis selline tore, kus 2 last ( mina ja Kristo) läksime vanaemale-vanaisale külla ( Liis & Alvar) Vanaema sünnale. Vanaema aga rääkis, et talle ju tegelikult meeldivad punased roosid ,aga vanaisa kinkis ikka hommikul talle valged roosid. Meie siis kristoga nö avastasime, et meil ju ka valged roosid. Läksime siis kööki , tegin ühe maagilise katse, Naatriumhüdroksiidi ja fenoolftaleiiniga ja roos oligi punane, Kristo tegi veel katse, kus oli teemaks mingi kokteil , shiuke türkiissinise ja kollase kirju tuli - ilus tegelt , aga kahjuks see joodav tegelt ei olnud :D

Tegelt meil sai seal hullult nalja ikka, vahepeal unustas keegi jutu ära, või siis keegi hakkas nsm naerma jnejne:D Kui Mart selle terve video või klipid millalgi üles paneb, siis võin ka siia lingid lisada ;)

Ahhaa.. avastasin ükspäev enda vana armastatud raadio jälle. Tre raadio, võinoh, tegelt kuulasin koguaeg seda, kuni mu arvuti enam seda raadiofaili lihtsalt mängida ei lasknud- mingi kuu aega ei jäänudki mul muud üle, kui skyplusi või powerit kuulata. Agaa kui ükspäev Jarmo käest uurisin, et kas ta teab, mis teema olla võib, seletas ta mulle, et ma prooviks ühte teist linki ja voilaa, see töötaski. Megaheaa nagu. Tänud sulle veelkord Jarmo ! :D

Igaljuhul on nüüd nii ,et mina lähen mängin wiid nüüd natuke .

Olge mõnusad ;)

Comments