Mul on endaga alati lõbus, sest vastandid ju tõmbuvad !

Leidsin kuskilt sellise toreda mõttetera, mis mulle meeldima hakkas- niisiis mõtlesin et sellest saab mu järjekordse blogi pealkiri. :)
Paraku ei saa küll öelda, et mul selle nädala jooksul väga lõbus oleks olnud, sest mul oli jubeekiire. Esiteks kooliga seoses. Ma pean lähima paari nädala jooksul valmis jõudma: Geograafia referaadi, Inglisekeelse projekti ühe Iirimaa legendi kohta, Keemia referaadi , Inglisekeelse esse raamatu  " Animal Farm " kohta ning lisaks nendele on veel tohutult töid ja mõned järeltööd. Ma lohutan ennast sellega, et mõned neist asjadest mul on juba valmis, aga siiski , paar hullemat neist olen ma suutnud koguaeg edasi lükata.

Õnneks avastasime me kadriga tegevuse, mida tundide ajal teha, kui õppimisele keskenduda ei suuda.. Me arendame oma sensitiivseid võimeid :D
 Olen kuulnud, et tegelikult on igal inimesel need olemas, kuid paljud ei ole neid endas avastanud veel .. Nende võimete avastamise kohta, teeme erinevaid teste üksteiele. Nt ükskord võtsime 6 erinevat värvilist pliiatsit, mille süsi polnud näha ning käskisime ära arvata, milline on nt. punast värvi pliiats. Mõlemad arvasime esimese korraga õige pliiatsi ära. Siis nt. tegime testi, kus joonistasime ühe A4-ja peale väikse ringi, keerasime lehe teistpidi, ning palusime ära arvata, kus suunas umbes see ring olla võiks. See läks meil peaaegu täppi.. :D agaa, kolmapäeval Bioloogia tunnis võttis ta riiulist ühe raamatu, keeras selle ümber, niimoodi et esikaan oli laua poole ning käskis mul ära arvata, mis loom raamatu esikaanel on? Ütles ainult, et see võib olla ükskõik milline loom, lind, kala, putukas jne. Ma imekombel arvasingi ära, et esikaanel oli kala. Ainult et kui kadri kala värvust küsis, siis selle nuputasin alles teise korraga välja- igatahes Elagu Bioloogia Tunnid ! :D

Ahhaa, reedel oli mul tore päev,  tundides ma küll ei käinud agaa see-eest tegime me kooriproovi, vähemalt 3 tundi, peale seda läksime me kooriga Salme Kultuurikeskusesse, ettelaulmisele. Seal harjutasime me ka veel neid laule mingi 2 tundi, niiet lõpuks oli mul tunne, et kui ma täna veel laulma peaks, siis mul järgmine päev enam häält ei ole :D Meie koor pidi laulma " laulikutele" , " põhjamaad" ja " maa ja ilma". 2 viimast laulu läksid meil täitsa hästi, paraku aga esimese kohta nii öelda ei saa.. :D sest me juba kooriproovis arutasime, et kui me " laulikutele " saama peaks.. siis võime kohe otsa ringi keerata ja tagasi minna .. :D aga siiski, laulsime kõik laulud ära ja nüüd jääb üle vaid tulemused ära oodata.
 Peale ettelaulmist, läksin Virru ja ostsin Kadrile kingi ära. Ning siis jõudsin veel korra kodust läbi käia ja
pmst kohe Kadri sünnale minema hakata..
Hästi mõnus oli seal. Pmst terve klass oli kohal ,õnnek meil on selline väike tore klass, mis lõigi selle mõnusa õhkkonna :)                                                            
 
Vasakult: Andu, Kristo, Joonas, Mart & Mina.   

Peale pidu, kui täisealised klubisse läksid, siis alakad.. ( kaasa arvatud mina .. -.- ) läksid oma teed.. :D Läksin Kenni juurde siis, kus seehetk olid kohal Kenn, Jaanus, Sander, Klaarika ja Eleriin. Millalgi pidid sinna ka Elina, Kerli ja Piret jõudma. Peale 12-st läksimegi siis Jaanusega Elinale bussipeatusesse vastu, aga meie teed ristusid täpselt erinevatest kohtadest niimoodi..et me ei näinudki üksteist. Niiet, kui meie suht bussipeatuses olime, helistas Elina ja küsis, kus me oleme ? sest ta oli juba pmst Kenni juures ja meid polnud. . :D Niisiis kõndisime me sama targa näoga Kenni juurde tagasi.. Vahepeal helistas mulle veel Aigar ja kutsus meid Jaanusega stroomi randa, et ta chillib Ristoga seal hetkel .. paraku oli sinna liiga pikk tee ja suht külm oli ka õues, niiet sinna me siiski ei läinud :D

Kui me hiljem mõnda aega Kenni juures olnud olime, läksime Elina ja Jaanusega uuesti õue, sest tuli välja et Risto ja Aigar kõndisid ise hoopis Õismäele, niiet saime nendega kokku.  Vahepeal liitusid meiega veel Sander ja Kenn ja siis olime kõik 7kesi väljas.. kuni mul megakülm hakkas ja koju kõndisin. Kell oli umbes pool 3 siis. Vähemalt oli jälle mõnus, meeldejääv reede õhtu ! :)


Superhea uudis on see, et päeval on ilmad juba niivõrd soojad, et lumi sulab megaruttu ära. Kui see samas vaimus edasi läheb, siis järgmine nädal pole enam kuskil lund. Paraku on mõnusad uputused igalpool . Mitte just teedepeal, aga tühjad muruväljad on küll vee all. Kasvõi mu majatagune, kus tegelikult suur muruväli olema peaks, praegu on aga selle asemele uus järv tekkinud.. :D


Aga ma eemale nüüd,

Päikest kõigile :)

Comments