Obrigada !

Minu järjekordse blogi nimi tähendab Tere. Portugali keeles ! :D

Esmaspäeval läksime Elinaga väljaa, mõtlesime et pole suht kaua koos väljas käinud ja  värki. Maandusime siis otsepidi hummi staadionil, kus lisaks meile olid ka Aigar, Risto, Martin, Ole ja Ole naine ( ahha, see Ole seal, on inimese nimi ), mingi aja pärast liitus meiega ka Keddy. Kuna meil hakkas kohapeal passides ja teiste jalkamängu vaadates suht igav, otsustasime, et kõnniks tiigiümber ja läheks mänguväljakule. nii ka tegime:D hullult nalja sai ka mänguväljakul.:D              

Mänguväljak






Keddy & Elina

Väga udune KEddy :D


Mul on viimaselajal mingi hull kitarrimaania peale tulnud.. see on see, kui pool su tutvusringkonnast seda mängib :D Hakkasin siis ükspäev onu käest uurima, et äkki ta sõbral või kellelgi on anda, ta ise vana muusik ju :D Ta siis teataski , et ühel ta sõbral on , et uurib selle kohta.. ning õhtul tuli meil temalt sisuga, et see kitarr on sõbral ammu prügikastis .. :D aga siis teatas, et näeb nv-l Jaan Elgulat ( Justamendi bändilaulja, kes teab:D), ning kuna ta ka muusik ju , siis äkki mõni kidra tal üle... ja täna sain vastuse:
Tere,
ega mul midagi huvitavat rääkida pole! Elgulal midagi ripakil pole ja ta
ei soovitanud kuulutuse kaudu ka osta, sest siis võid rämpsu saada!!
 
I.
 
 Niiet niipalju, siis minu lootusest kitarri saada.. :D aga ega mina jonni ei jäta! :D ema juba uurib enda töökaaslaselt ja värki, ning küll ma selle lõpuks saan. minumeelest ülimõnus oleks suvel sooja ilmaga, näiteks järva-jaanis mingi hästimõnusa seltskonnaga kuskil olla, vessut teha, kitra mängida, laulda ja grilli teha :)

Oii. ja täna oli töövestlus mul, tegelt Elinal ka, City Touri bussidega seoses.Leidsin ükspäev pakkumise CV keskusest, ning mõtlesime Elinaga huvi pärast ära saata, ning meil mõlemal vedas, kutsutigi töövestlusele. Kui töö saame, siis peame hakkama hästi palju turistidega suhtlema. Ma loodan et see läks hästi  meil. Töökoht oleks üks päev meil viru juures, teine päev kruiisilaevade sadamas, igapäev niimoodi vaheldumisi. Nädala lõpus või siis järgmise nädala alguses saame teada, kas saime tööle. See koht, kus neil see kontor on, oli iseeenesest lähedal meile, aga samas täiesti pärapõrgus :D Kuskil TAK-i taga parklas. niiet kui ühes majas olevalt valvuritädilt küsisin, kus see kontor on neil m tuli mulle vastus  "nii , lähed siit vasakule, siis otse koridori lõpuni välja, pöörad paremale, trepist alla, sealt välja, siis vasakule, natuke kõnnid , jällle paremale, siis vasakul üks uks , sealt sisse trepist üles, vasakule ja kohal oledki" aga ta rääkis nagu nii kiiresti seda.. :D jõudsin umbes sinna maale meelde jätta, kus õue pidin minema, edasi seiklesin ise.. :D

Ahhaa. Ükspäev hakkasin enda Geo referaati tegema, Bulgaaria kohta, ning oli küsimus , et kui suur on ajavahe sellel riigil sinu kodukohaga? 
Ma siis mingi täiega otsisin netist, aga ei leidnud kuskilt, mis kell hetkel Bulgaarias on. 
Siis tuli mul meelde, et paar aastat tagasi, kui Bulgaarias käisin, tegi Yasko mulle nö " Bulgaaria reiti " seal on selleks : www.aha.bg kasutaja, ning, logisin sinna siis üle väga pika aja sisse ning hakkasin jumala suvakatele kirju saatma, inglisekeeles, umbes, et " tere, vabandage, kas te saaksite palun öelda, mis teil kell bulgaarias on hetkel  ?" :D:D
 Vastuseks sain igast erinevaid toredaid kirju. copyn siia ka need :D  :
zdr,mn si sladka moje li da se zapoznaem

da beshe go prevela pone e
Täiega sain aru ka nendest.. :D
Aga siis tuli ka üks vähe normaalsem kiri : 
ok no problem ... do you have a skype ?
Kui ta skype lisasin, tuli välja, et ta ei oska inglisekeelt eriti hästi . Küsisin siis talt, et " what is the time in bulgaria now?" ta mingi " oh , the weather yes ?  It is so sunny here and warm, but sometimes rainy" 
Üritasin talle siis tükk aega seletada , et " nono, I mean the clock" siis ta lõpuks sai aru ikka õnneks :D
 Votnii on siis lood, siinpool soood :)
aga mina lähen nüüd välja Elinaga.,
(#)

Comments