lõpukell & nsm väljas :)

heii . 

Ma siin avastasin ükspäev kõvaketta pealt ühe kausta, kust leidsin igast toredaid vanu pilte. 
 
       Elina, mäletad meie püha õhtusöömaaega ? :D

                                                   Kanutis mängisime Jaanikaga nsm moslemeid :)

 
                            mkmm. mitte üldse ei tahaks seda 
                                        kooki praegu... :D


              ( Minu & Elina sünnipäevakook)







9s klass siis. vasakult. : ott, joonas, kaur, jan, madis, aivar, oskar, jaanika, mina, kadri, marleen, kerli.
Rootsiis olime :)

Nonii.. ja vot see on pilt, millest mina siiamaani üle pole saanud. 2 aastat tagasi tehtud pilt Järva-Jaanis. Panin selle pildi kohe ekstra suure formaadi peale. Tegin selle pildi täiesti jumala juhuslikult ning hiljem kui pildi arvutisse tõmbasin nägin seal midagi väga kummalist, nimelt akna peal redeli all oleks täpselt nagu mnigi inimese kujutis. Alguses mõtlesin tükk aega, et mu peegeldus lihtsalt peale jäänud, aga kui Järva-Jaanis millalgi seda lähemalt uurima hakkasin ja umbes samasuguse põhimõttega pildi tegin, avastasin ma ,et kuna aknad on nii kõrgel , ei saaks mittekuidagi jääda peale peegeldus mida on peaaegu näha poolest mu kehast, sest tegelikult ulatus mul ainult pea paistma umbes.. niiet jah, suht kahtlane.

Ahaa, täiendasin ükspäev enda pildi kogu õismäe tiigist, :D Võinoh, mis kogu see mul on ei tea.. seda ei saa niimoodi nimetada:D aga , plaanisin teha õismäe tiigist pilti igal aastaajal, talve oma on olemas, nüüd saan ka kevade oma lisada. Samuti kui anneli soomest tagasi tuleb, saan ma õika tiigi " öösel tehtud versiooni "


 Eile õhtul kutsusid kenn , sander ja keddy mind järve äärde vessut tõmbama, mõtlesin et olemegi ainult meie, aga tegelikult oli meid hoopis paljuu rohkem . :D nii mõnus oli seal, päike täpselt loojus ning see vaade mis avanes oli supper. Nõme oli see ,et jube külm oli. Mul olid täiega kevadised riided seljas ning mingi aeg sain teada, et väljas on hetkel 2 kraadi sooja.. mõnus :D Muidugi suutsin ma nii tubli olla, et alguses avastasin ma, et ma ei võtnud ju vett kaasa ja noh, järve vett ikka sisse panema ei hakka, niiet käisime keddyga minu juurest läbi uuesti. Siis hakkasime vessut püsti panema ja avastasin, et mul jäi hõbepaber ka maha.... Õnneks olid meie kõrval mingid teised inimesed, kes parajasti vessarit tegid, niiet küsisime nende käest :) 

super vaade oli 
lihtsalt !
pildi peal paistavad: Germo, Jaak, Taavi, Sander ja henri. tegelt olid veel Aivar , Keddy, Joonas, Kenn ja mina.


Täna oli meil koolis 12ndate lõpukell . Pmst võibki öelda, et Keddy, Kenn, Sander ja Taavi tähistasid eile enda viimset koolipäeva. Nii vedas neil. Lõpukell oli iseenesest armas ja hästi korraldatud minumeelest.

Meie enda klassiga lugesime veel mälestusi , mis nad ise kirjutasid seoses kooliga. Eriti hästi jäi meelde see, kus jaapani keele tunnis oli kohalolekukontroll. Björn vastas " Hai, sen!" ( mina, siin! ). Kuna aga jaapanikeele õpetaja oskab küllalti hästi eestikeelt, arvas ta vist, et björn mõtleb seda tähendust eestikeeles, ning õps võttis õhuvärskendaja välja ja hakkas õhku värskendama , kuna ta ju " haises " :D:D

uh, järjekordselt sai mu jutt kirjutatud, seekord isegi veidi rohkemate piltidega, kui varem. 
Tegelt on nii , et ma olen reedest- pühapäevani paistekal , kes teab, äkki saan sellest ka mingi mõnusa postituse kirjutada. Kevadel seal küll nii põnev pole, kui suvel, aga noh, siis tuleb midagi põnevat välja mõelda ! 
(#)

Comments

  1. Ei unusta iial :D
    Ja sa just ajasid mulle küpsisekoogi isu peale !

    ReplyDelete
  2. hehehe:D See asja point ongi. aga jah, megaisu tuleb peale :D

    ReplyDelete

Post a Comment