klubi , teater ja muud kohad :D

Tervetuloa. haha, see mingi tore soomekeelne sõna, mida ma viimasel ajal fännama olen hakanud. :D
Asjaloood on siis sellised, et vaheajal käisin ma Elina ja Kellyga panoraamis. Jaa, just nimelt vaheajal, ma tean et see ei kuulu enam värskeimate uudiste sekka, aga lihtsalt peo pildid jõudsid tre.ee kodulehele pmst nädal aega hiljem , niiet ei hakanud ka varem rääkima klubiskäigust :D
            
               

Hästi lahe oli seal peol tegelt. Algul leppisime Elinaga kokku, et teeme missiooni: peame vähemalt 5 tuttavat nägema seal , kuid tegelt juhtus aga nii ,et selle 5 tuttava asemel tuli lõpuks kokku vähemalt 20 tuttavat :D
esiteks näiteks nägime Nico ja Trei soolaleivapeol olnud inimesi, Nico ja Trey ise, siis üks laulja electronic crewst, kelle nimi mulle hetkel ei meenu , ja üks tüdruk, kelle nime ka ei mäleta:D siis nägin enda koolist & klassist täiega tuttavaid: 'Triin, Liisa, Siim, Kerli, Sander, Mike, Taavi, Renno, Maila; Helena , Reelika jne. Ning lisaks veel muid sõpru , keda juhuslikult nägin seal, ning keda päriselus suht kaua näinud pole, nt nagu Rauno ja Indrek.






Seal peol esines nt Saksamaa dj . Marc Van Linden, kellest lavaees olles salaja pilti tegin :D :












                                                              Lisaks sellele osales seal ju Jarmo, aka Dj. Trey
                                                         


Ahaa, kui ma enne pidu Jarmoga rääkisin, siis uurisin ta käest, et kas ta teab, kes seal peol üllatusesinejana esineb, tema muidugi teatas sellepeale et tal pole aimugi.. aga kui peol olles Nicot nägin, siis uurisin tema käest ,et kas ta esineb täna, siis ta teatas et ta on üllatusesineja õhtul ,aga keegi ei tohi veel sellest teada saada. Niiet Jarmo tegi mulle muidugi nalja :D
Vasakult, nico aka ELMAYONESA; punases Jarmo aka Dj. Trey
  & paremalpool on Marc Van Linden.

Ahjajaa, lava ees olles sain ma 3 sekundit kuulsust nautida, kui nico karjus mikrisse, mind nähes " Heyyyy Karoliin, BOOUUM " ja lõi plaksu. mu poole tuli selliseid toredaid, kuid samas ka kadedaid pilke Nico fännide poolt:D
Kokkuvõtteks ei kahetsenud ma minutitki ,et sinna peole läksin, sest polnud tükk aega nii heal klubiüritusel käinud :)

Teatri osa pealt niipalju, et käisime 31 märtsil klassiga Libahundi muusikali vaatamas. 
See tegelikult meeldis mulle, näitlejad ning laulud olid väga head ,aga lavakujundus jäi minumeelest natuke igavaks sellise suure muusikali puhul , pmst lihtsalt tellingud olid lava peal.. ning lõpp oli ka suht järsk .. aga vähemalt on nähtud , ning ma ei kahetse seda :)

Muude kohtade alla võib kindlasti piljardi lugeda, kus ka täna ära käisime, ( mina, kerli, piret, urmas , rauno). Tihedad lauluproovid, sest järgmine reede on ettelaulmine Salme kultuurikeskuses, kus selgub, kas saame laulupeole või ei :) ning niisama igast poed ja metsad. Jaa, justnimelt metsad, nagu näiteks eile, kui läksime aigari, risto , ando ja mariga astangule taha metsa kuskile mahajäetud sõjamajja. Astangu on tegelt ikka üks imeline paik, see on küll osa Tallinnast, aga seal metsas olles tundub, nagu see oleks täiesti maal. mitte mingit müra ega kära kuulda pole. Lisaks sellele on seal palju vanu sõjaväe maju , mis on suht varemetes kuid omapärased, ning koopad. Kohe megasuured koopad. Ükskord käisime ka ühes. Suht creepy oli seal , arvestades et seal on jumala kottpime- niiet sa kõnnid seal pmst telefonivalguse saatel. Lisaks sellele on need mega suured nii kõrguse, laiuse ja pikkuse poolt ,et me ikka kõndisime suht kaua seda otsa. Kellel huvi, siis suvel viin nad sinna. see on väga omapärane kuid mõnus kogemus ,sest sealolles pole sul reaalselt tunnet et sa tglt talllinnas oleksid, aga seal on megaailuus, suured rohumaad, mäed, koopad jne.



Ahhaa, kuna ma ju elan otse Harku järve kaldal , siis saan alati olla kursis sellega, mis järvel toimub. Nt. üksaast vaatasin ma suvel enda  köögi aknast purjeka meistrivõistlusi , ning täna avastasin, et järvele on kogunenud kalameeste koosoleku grupp vms:D okei, tegelt see vist päris see polnud ,aga mega palju kalamehi oli kogunenud ühte kindlasse kohta. Ma küll ei tea, mis nad sealt nii erilist leidsid, aga midagi seal pidi olema.. :D

Aga davaaaii, ma eeemale nüüüd. eks kui midagi põnevat juhtub, täiendan jälle :)

Comments