facts about me.

  • minu lemmikuks filmisžanriks on komöödiad. 
  • minu küüned kasvavad täiega ruttu, aga seda sama mu juuste kohta öelda ei saa.
  • mul on tegelikult prillid, aga ma kannan neid ainult kodus olles. Koolis ja mujal kasutan ma läätsesid.
  • ma armastan vürtsikat toitu.
  • minu kohta on öeldud, et ma olen nagu mingi eriline nähtus, kellesugust eriti tihti ei kohta, sest mul on loomulikud blondid juuksed, aga samas on mul tumepruunid silmad ja tumedad kulmud. Selle pärast ka inimesed tihti arvavad, et tegelikult mu loomulik juuksevärv on pruun.
  • mul on nö. " Monki sündroom" , need kes teavad seriaali monk, saavad aru. St. et ma märkan tihti erinevaid pisidetaile ja naljakaid seoseid asjade vahel. Kui mind midagi häirib, üritan selle normaalseks teha. Nt. poes kassajärjekorras olles panen ma nätsupakid ilusti. Samuti olen ma suutnud sõbrannad täitsa ära ehmatada, kui võtsin trollis ühelt suvaliselt mehelt manti pealt pika juuksekarva ära, sest see kohe reaalselt häiris mind. 
  • Seoses eelmise positusega ei suuda ma kõrvaklappidest muusikat kuulata, kui klappides on sõlm sees. Kõigepealt arutan ma sõlmed lahti ja alles siis hakkan mussi kuulama. 
  • Suvel noarootsis muuseumis tööl olles  panin ma riiulis olevad raamatud tähestikulisse järjekorda, kuid peagi ma sain aru, et täiesti erineva suurusega raamatud olid üksteise kõrval ja siis järjestasin ma need hoopis suurusjärjestusse. 
  • ma armastan suve ja lõunamaid. 
  • ma kardan kohutavalt suuri madusid, kuid samas mulle täiega meeldivad igasugused ämblikud ja muud putukad. 
  • ma eelistan hõbedat, mitte kulda.
  • ma olen elu jooksul vägaväga paljude hobidega tegelenud.
  • kõige rohkem meeldis mu hobidest mulle näitlemine. See on mulle juurde andnud tohutut enesekindlust ja julgust.
  • paar aastat tagasi kuulutati sellisel üritusel nagu " go live " välja eesti meister sõnumite kirjutamises. Kui ma ei eksi, jäin ma viiendaks.
  • minu tähtkuju, kaalude, iseloomustus lööb selgelt välja, sest ma olen igas asjas täiesti otsustusvõimetu. 
  • mu kõige hullem aine koolis on matemaatika. Juba algklassides ei saanud ma sellest midagi aru.
  • ma tahaksin kohutavalt otsata hispaania keelt.
  • mulle meeldivad paranormaalsed nähtused.
  • kui ma olin noorem, armastasin ma joonistada majade siseplaane. Mul on siiamaani neid täiega palju alles. Otsustasin ka, et tahan sellega ka tulevikus tegeleda. Paraku kui ma teada sain, et selle jaoks peab hea matemaatika oskus olema, loobusin ma mõttest kohe. 
  • ma olen olnud ajalehes, näidendis, muusikavideos, uudistes ja reklaamis kuid filmi pole ma veel jõunud. 
  • ma olen vasakukäeline.
  • mul on üle 50 paari kõrvarõngaid. 
  • ma ei suuda inimeste peale kuri olla. Paar aastat tagasi Brenda hakkas lampi telekatvaadates peksa mind, sest ta tahtis, et ma ta peale kurjaks saaks, kuna ta polnud mind mitte kunagi hästi kurjana näinud. Paraku pidi ta pettuma, sest ma ei saanudki kurjaks. 
  • Samuti ei suuda ma inimestega tülis olla. 
  • Enne selle postituse kirjutamist oli mul veel muid fakte enda kohta, mida siia kirjutada, paraku unustasin ma need kirjutamise ajaks ära.   (: 

Comments