Winterjam !

Pikk ootamine tasus ennast ära ja winterjam jõudiski kätte lõpuks.
Mõne sõnaga eilsest päevast, et koolis oli vaid 4 lühendatud tundi ja 5nda tunni ajal läksime aulasse Eesti mälumängu mängima. Koju jõudsin mingi 12 ajal. Nii mõnus oli nii vara koju jõuda, iga päev võiks tunnid ainult 35 min. olla.
Hiljem sain ma Henriga kokku. Käisime tabasalus mere ääres ja kakumäel  ühe suure posti otsas olevat maja vaatamas. Esimest korda näitas mulle seda Germo, kui me Keddy sünnipäevalt ära tulime. Siis järgmisena näitasin ma seda maja enda vanematele ja nüüd kui eile Henrile rääkisin sellest, tuli välja et ta on näinud seda, aga läksime ikkagi vaatama. Selle maja omanik on arhidekt ja tema maja on ehitatud niimoodi ,et see on mäe küljes, maapinnast umbes 30 m. kõrgusel. Maja hoiab üleval üks suur post, kus sees on lift. Selle liftiga saab ta enda tuppa. See maja on ka sellepärast hea, et kuna see on nii kõrgel avaneb tal suurepärane vaade merele.  
Ahhaa, veel üks tore asi, mis ma henri puhul avastasin on see, et kui tal habe paar päeva ajamata on, siis on ta täpselt nagu mikk saar. Seda on talle ka tänaval öeldud. Ükspäev arutasime, et eriti lahe oleks see, kui meedia ka henrit mikk saarega sassi hakkaks ajama. :D


Peale kaheksat tuli Elina minujuurde, tegime väikesed joogid ja läksime linna. Linnas saime Marise ja ta 4 sõbrannaga kokku ja siis liikusime kõik klubi poole. Tuli välja, et terve klubi Panoraam on mõeldud VIP-ide jaoks. Panoraami ja Parlamendi vahel oli üks uks, ehk siis tavapileti omanikud olid Parlamendis. Nende kahe klubi erinevus oli suht suur. Parlamendis oli megaaapalju rahvast, et liikuda oli suht võimatu. Mõlemad 2 korrust olid lahti ja seal oli ka täiega palav ja õhku peaaegu polnudki. Pmst kui tantsuplatsile jõudsid, siis higi juba vaikselt voolas. Peo lõpuks oli seal täiesti aurusauna effekt, tänu tossumasinale ja suurele kuumusele.



VIP osas oli hea see, et rahvast oli seal kõvasti vähem, seal oli mõnusalt jahe ja sai artistidega koos pidu panna. Sealt sai igalajal võtta endale vett/energiajooki, või siis söögiks porgandit/kurki/ banaani ja võileivatorti süüa. 
Hästi palju erinevaid tuttavaid oli ka sinna peole tulnud, et paljusid neist oli tore üle pika aja näha :) 
Samuti sain ma tre hommikuprogrammi tegija käest kätte enda auhinna- Spido plaadi. Kuna see bänd tegelikult üldse minu muusikamaitse ei ole, siis kes huvitatud on, võib selle endale küsida. Parem las saab keegi see, kes seda kuulaks, mitte et see minu kodus seisma jääks.










Tommi, you did a great job! Lasershow ja valgustus oli super!


Dj´s from Mars
Nad olid ühed peaesinejad Itaaliast. Nende põhimõte on see, et nad esinevad igal peol kastid peas. Tommi ükskord rääkis, et väga vähesed on neid näinud pidudel ilma kastita, ehk siis millised nad päriselus välja näevad. Õnneks meil oli võimalus seda näha. Olen ka kuulnud, et neil on seal kasti sees selline süsteem välja ehitatud, et saavad seal juua jne :D


Kollane- tõestab et ma olen 18+ et baarist alkot osta.
Roheline: tõestab et ma olen vip.


Rohkem hetkel ei oskagi midagi lisada selle peo kohta, peale selle et see oli megaakõvaaaa.

Comments