x-files

Mul on viimaselajal nii palju erinevaid tegevusi olnud, et jube kohe.
Koolis on meil järgmine reede tulemas tantsukavade võistlus, mille teemad on seotud draakoniaasta ja unenägudega.Võib öelda, et meie, 12ndike kava tuleb nagu eriti sürr :D Kõik algab " mullmullmullmull väiksed kalad" tantsuga, siis on täielik seebiooper, kus me kõik nutame suht ja edasi tuleb pulma osa, kus algul on pruutpaar hästi õnnelik, kuni pruudi seljatagant läheneb killer. Peale seda üritab killer pruudi pikki juukseid maha lõigata ja tekib see effekt, kus sa üritad ära joosta, aga sa liigud aegluubis.. ( ehk siis paljude õudusunenäo versioon) Lõpuks tuleb lavale draakon, tantsib jenkat ja teeb seal nsm nalja. Peale draakonit tulevad ufod, eriti õudsa muusika saatel.
Millegipärast, kui me seda mussi kuulama hakkasime, tuli kõigil nende lapsepõlv meelde, kus kõik nagu täiega seda muusikat kartsid. Siiamaani kuulates, hakkas paljudel meist kõhe. Nagu oleks tegemist mõne lapsepõlve trauma vms asjaga :D ( x-filest on see muss, kes veel mäletab)




Reedel peale kooli, ei olnud ma veel kojugi jõudnud, kui helistas jaanus ja kutsus koos kenniga rocca. Sinnasõites võtsime veel elina koolist peale ja sõitsime poodi. Eriti kaua me roccas ei olnudki ja läksime koju tagasi.  Õhtupoole läksime korra Elinaga välja ja siis sealt otse kenni juurde. Paraku oli seal seekord suht igav niiet kaua me seal ei olnud ja läksime koju tagasi :DMaitea kas olen maininud ,et elina võitis ükspäev tre raadiost bowlingu kinkekaardi, niiet laupäeva päeval lõpuks käisime ära seal. Kaart oli mõeldud kuuele, aga läksime viiekesi. ( mina, elina, maris, kenn, jaanus). Kui me nimed ära sisestanud olime sinna aparaati näitas see ainult esitähti. Avastasime siis, et kui mind või kenni seal olnud ei oleks, siis oleks 4 inimese esitähtedest tulnud kokku J M K E , ehk siis see Villu Tamme punkbänd. Mängida me jõudsime ühe terve mängu ja teise poole peale. 
Kui bowling läbi sai, läksin ühtede sugulaste juurde, kes tegelikult on täiega lähedalt sugulased, aga keda ma mitu aastat näinud pole.
Pool õhtust veetsin ma lastega mängides ja ülimõnusas kiigus lamades.




Samuti meeldis mulle hullult nende koer. Ma tõugu ei mäleta, aga ta on chiuauadest veel väiksem. Mu kass on ka 2 korda suurem vist, kui see koer. Naljakas oli see, et see koer koguaeg värises.. mõtlesin siis ,et tal megakülm vms, aga sain siis teada et selle tõu eripäraks ongi värisemine. Umbes, et kui kassid nurruvad, siis tema hoopis väriseb. :D
Lisaks sellele on see koer täiega soojalembeline. Tema jaoks pole mingit probleemi 100 kraadises saunas magada. Näiteks seesama õhtu magas ta täpselt tulikuuma ahju vastas, et lausa imestan ,et ta ära ei sulanud  seal.

Kui koju jõudsin, siis mul veel absoluutselt und ei olnud ja sattusin chocolatega rääkima, ehk siis nico sõbraga, kes prantsusmaal elab. Ta uuris mu koolitegemiste jne kohta ja kui mainisin talle ,et ma isegi veel täpselt ei tea, mis ma peale kooli edasi tahan teha, pakkus ta mulle välja, et ma võiks talle külla sõita. Mulle täitsa meeldis see mõte, sest pole ju kunagi prantsusmaal käinud ka. Ta ütles koha nime, guadeloupe,  kus ta täpsemalt elab ja kui ma seda huvi pärast guugeldama hakkasin, vajus suu lahti. 
Sain teada, et see on hoopis üks kariibimere saar, mis kuulub prantusmaa alla, aga näeb välja nagu ehtne paradiis. Mõned pildid sellest kohast : 






Ülevalolevad pildid on kõik netist võetud, aga kui ma ei eksi lisasin ka kunagi siia pilte, mis näevad välja pmst samasugused ja on tehtud tema kodu aknast!! Pole sõnu.. kohe tõesti

Meie õhtune fb jutu osa temaga :

  • here
  • GUADELOUPE IS BETTER LIKE 32 DEGREE ALL THE YEAR
  • BOOOUUUUUUUMMM

Comments