Midagi tegusat

Mul on millegipärast viimaselajal tekkinud tahtmine siia täiega tihti kirjutada. Vahepeal tuli juttu ainult kuus paar korda aga nüüd tahaks nädalas paar postitust vähemalt teha. 

Laupäeval käisin ma Elinaga elus esimest korda kannu kõrtsis. Ma isegi ei tea, miks me sinna mitte kunagi jõudnud ei ole, sest tegelikult on see meie kodudele suht lähedal. Vb sellepärast, et see tegelikult on rohkem selline vanemate inimeste koht. 
Seekord toimus seal siis tre raadio 12nes sünnipäev. Otsustasime olla säästlikud ja läksime juba enne 8t sinna, ehk siis saime tasuta sisse. Valisime välja kõige mugavamad kohad, tellisime endale mahla ja valasime salaja kaasavõetud plaskust kangemat jooki mahlale juurde :D 
Mingi 11 ajal umbes hakkasid ka tre dj-d ise esinema seal. Täitsa tore oli üle pika aja treid, siimu, don´i ja teisi tre dj-sid näha, samuti ka toomast. 
Tantsitud sai seal palju ja muusika oli heaa. Ma isegi täpselt ei tea mis kellaajal see oli, aga siis pakkus siim meile välja, et kui me tahame, võime elinaga ka vip alasse tulla. Algul oli seal hull kontroll peal olnud, et ainult tre dj-d said olla seal, aga hiljem enam õnneks mitte.
 Leppisimegi siis siimuga kokku, et kui Renate ära esineb, lähme koos ülesse. Nii ka tegimegi. Me istusime ühes lauas Renate, ta poisi , trei ja vahepeal ka tommiga. Tegelt seda rahvast ikka vahetus seal suht tihti. Seal üleval oli täiega mõnus olla, sest seal oli selline oma seltskond, kus suht kõik üksteist teadsid ja sealt  avanes ka hea vaade tantsuplatsile. 
Vahepeal kui me Elinaga keset tantsuplatsi tantsime kukkusid meie keskele 3 või 4 suurt täiskasvanud meest, kes kõik üksteist täiega peksid. Suht julm oli vaadata seda. Üks mees, maitea kas kogemata või meelega, lõi ka suure peksuhoo käigus ka täiega mu kätt, niiet juba mitmendat päeva on veits sinine ja täiega valus see. 
Umbes veerand 5 ajal hakkasime me koju minema. Jala ! poh, et õues seehetk mingi -28´C oli ja meie olime vaid sukkade/ retuuside väel. Kusjuures tegelikult ülejäänud kehal ei olnudki külm, aga kintsud olid need, mis lõpuks täiega jääs olid. Kokkuvõtteks võib öelda, et see õhtu oli täiega meeldejääv ja igati kordaläinud :) 

Pühapäeval oli jälle nsm üks mõnus puhkepäev, kus isaga sõitmist harjutamas käisin. Varsti tahaks autokooli sõidueksami ära teha. 

Esmaspäeval käisin kõigepealt koolis, siis autokoolis ja siis sain Henriga kokku. Kõigepealt me sõitsime Paldiskisse ( tln-st umbes 45 km ) ja ta näitas mulle seal olevaid tuulikuid. Peale seda läksime mere äärde nautisime merevaadet. Suht mõnus oli autos olla, kui igalpool võrratud vaated on: 

Vasakust aknast välja vaadates sai näha päikseloojangut.
Otse ees oli tükk aega üks looduskaitse all olev lind, kes nägi välja täpselt nagu pingviini ja pardi segu.
Niisis jälgisime me tükk aega tema tegemisi.

Ja paremast aknast välja vaadates oli juba kuu näha. 

Siis kui päike juba täiesti loojunud oli ja õues hakkas juba vaikselt hämaraks minema, läksime me türisalu pangale. Ka seal oli suhteliselt mõnus vaade ja lained olid pääris suured.
Täpselt siis, kui me seal olime, helistas mu ema mulle. Kui ta kuulis, et ma türisalu pangal olen, oli esimene küsimus " kas sul on probleeme või ? " :D sest see koht on ju tuntud igast enekate ja allahüppamiste pärast. 
Koju jõudsin ma sealt mingi veerand 9 ajal äkki ? Ehk siis olime Henriga üle 5 tunni koos, aga see aeg läks nii ruttu nagu. Tegevust meil jagus ja nalja sai ka palju :) 


Selliseid toreda sisuga ülesandeid lahendame meie matemaatikas. ( ül. 9 ) :D





Comments