Spring is coming

Nädalavahetus kulges täitsa rahulikult. 
Reedel oli meil siis lõpuks see kauaoodatud esinemine, mida ma ka eelmine või üleelmine postitus mainisin. 
Tulemuseks oli II koht, mis on tegelikult isegi täitsa hea. Esimene kohta me keegi eriti ei oodanudki, sest kuna pealkiri oli tantsukavade võistlus siis meie kava kohta võib öelda, et see oli entertainment show. Esimese koha sai hoopis 5 klass ühe omapärase tantsu ja väga hea dubstepi looga :) 
Laupäeval olin kenni juures ja vaatasime Jeff Dunhami showd. Kelle jaoks see nimi tundmatu on, siis võin öelda, et ta on kõhurääkija. Seda vaadates me tükk aega mõtlesime, et kuidas niimoodi teha saab, ilma enda suud liigutamata.Täpselt selline mulje jääb, nagu tegelikult oleks selle mehe taga keegi veel ja hoopis see teine inimene räägiks selle nuku asemel, paraku see pole nii.. 
Luban, et kui mul kunagi väga igav hakkab õpin ka kõhurääkimise ära :D


Siin väike näide sellest: 




Täna  hommikul oli väga haige. Tõusin ise, vabatahtlikult kell 6 üles ja tundsin ennast täiesti värskelt ja väljapuhanult. Tegelikult oli mul äratus alles kell 07.45. Mõtlesin, et kell 6 mul ikka midagi tarka teha pole ja üritasin edasi magada.. Lõpuks peale 7t jäingi magama ja kui äratuskell helises oli selline tunne, nagu poleks terve öö magada saanud. 
Hommikul võitsin ma veel tre raadiost üllatusauhinna. Auhinnaks oli nimelt Spido plaat. Leppisin siis hommikuprogrammi tegijaga kokku, et ta annab mulle selle winterjamil üle, et siis ei pea ta hakkama postipanemisega jamama.


Minu tänane horoskoobi üks osa läheb täitsa täppi : " ..aset võivad leida huvitavad kohtumised erinevate inimestega ning ka vanade sõpradega... "
Nimelt ükspäev küsis Roltzz mu käest msnis, et kas ma temaga kuskile koolitusele ei taha minna? Ta kohe meelega ei öelnud mulle millest see koolitus räägib, vaid lihtsalt palus, et ma kaasa läheks. Täna see siis toimuski ja lubasin kohal olla. Mul ei olnud absoluutselt vähimatki aimu millest see rääkida võiks. See toimus ühe hotelli konverentsiruumis ja inimesed seal tundusid väga ametlikud ja kõrgelt haritud. Kui see algas, sain aru, et teemaks on äritegemine ja kasumi teenimine. Kuna Roland teadis neid kõiki ärimehi, siis koolituse lõpus tutvustas ta ka mind nendele. Üks nendest uuris , et kas ma ka homsele ja järgmisel nädalal oleval koolitusele lähen. Lisaks sellele andis ta mulle ka plaadi, kus üks itaallane räägib enda kogemusest kuidas rikkaks sai ja palus selle järgmine kord koolitusele tulles kaasa võtta. Need, kes on tulevikus äritegemisest huvitatud, nende jaoks on see koolitus suurepärane. Paraku ma ei tea, kas mina kujutaksin enda elu ärinaisena ette. Sellega küll teenib tõesti hästi, aga esialgu eelistaks ma teha midagi sellist mis mulle meeldib. 


Homme, vastlapäevapuhul on meil koolis ainult 5 tundi ja siis lähme kõik kooli kõrvale lumeskulptuure tegema.
Neljapäeval on meil lühendatud tunnid, ( nagu vist kõigil) ja tundide ajast toimub meil eestiteemaline mälumäng.
7-8 märts meie koolis õpetajad streigivad.


Kohe näha, et kevad hakkab vaikselt saabuma, nii palju tunde jääb järjest ära. :D







Comments