Barcelona- Milano- Eesti

Jätkan siin oma reisi viimast postitust sellega, et laupäev oli nädala kõige masendavam päev üldse terve reisi jooksul. Esiteks selle pärast, et siis sadas nädala jooksul esimest korda vihma ning mitte sugugi vähe..
Teiseks masenduse põhjuks oli minu lahkumine, mida ma kohe absoluutselt teha ei soovinud.


Niisiis, laupäeva õhtul läksime Gregi, Claudio ja Joeli juurde. Räägin siis lähemalt nendest ka. Greg ja Joel on  mõlemad inglased ning Claudio on rahvuselt itaallane. Nad on kõik kolmekesti korterikaaslased.
Sinna jõudes oli kohal vähemalt 20 inimest. Peo keskpaigaks umbes 40.
Naljakas oli ka see, et see oli nagu totaalselt rahvusvaheline pidu. Nii palju, kui ma inimestega suhelda jõudsin, olid kõik erinevatest rahvustest. Seal leidus inimesi prantsusmaalt, filipiinidelt,  itaaliast, argentiinast, inglismaalt, hispaaniast jnejne.
Umbes kella 2 ajal tuli ukse taha politsei, sest lärm oli liiga suur. Lõpptulemusena pidid nad kõik kolmekesti trahvi maksma ja peo ära lõpetama. Niiet lõpuks jäimegi sinna ainult mina, Nora, üks prantslane ning Greg ja Claudio.
Kella poole 4 hommikul ajal hakkasime kesklinna poole liikuma, kust bussi peale läksin.
Kuna mina ja Nora läksime ees ning poisid tulid järgi, siis juhtus nii, et nad jäid meist maha ning eksisid ära.
Bussipeatusesse jõudes avastasin, et buss on ees, ning jätsin Noraga hüvasti. Kuna poisse veel kohal ei olnud, oli mul täitsa kahju, sest ei jõudnudki nendega hüvasti jätta. Bussi peale minnes juht teatas, et mul oleks mõtekam teise bussiga minna, sest see läheb minu terminalile lähemale.
Ootasime siis 10 minutit teist bussi. Kui see kohale jõudis, polnud poisse ikka veel. Lasin siis kõikidel peale minna ja lõpuks, kui viimasena hakkasin minema, nägin neid!
Nad jõudsid nagu niii täpsel ajal ja ma siiski sain nendega hüvasti jätta :)

GREG IF YOU ARE READING THIS, I AM SAYING HELLO TO YOU ! ( at least you can understand this only sentence in here)


Lennujaama jõudes sain umbes tund oodata ning läksin lennukile. Seal ma enamus lennust magasin.
Milanos sain seekord umbes 5 tundi oodata. Enamus sellest ajast möödus filmi vaadates ( nii kaua kuni akut jagus) ja seiklesin niisama poodides.
Milano- Eesti lend möödus pooleldi magades, pooleldi ühe väikese ( kuid väga temperamentse) itaalia poisi nurisemist kuulates.. :D
Eestisse jõudsin ma pühapäeva õhtul umbes 6 ajal.

Igaljuhul jäin ma reisiga kohe väga-väga rahule. Kindel on see, et minu viimaseks hispaania reisiks see ei jää! :)

Comments