Barcelonaa

Täiesti kohutav, kui kiiresti see aeg siin möödub..
Kolmapäeval käisime Noraga seal kunstigaleriis, sest tahtsime näha, kuidas Michelle Jessicale mingi projekti jaoks maski tegi.



Ülejäänutel päevadel olen täitsa niisama linna vaatamas käinud. Isegi kuulsaid turismiasutusi, mitte ainult poodides :D





nomnomnom
Vot selle parempoolse T-särgi peaks vennale ostma :D
Enamus ajast olen ma olnud koos Nora töökaaslase Claudio ja tema korterikaaslase Gregiga. 
Nendega koos käisime näiteks tapaseid söömas. Tapased on sellised suupisted, mis meenutavad Eesti mõistes soolast küpsist ja selle peal olevat delikatessi, (salat, liha, juust või midagi muud. )
Nii uskumatu, kui see ka pole, tuli meil nelja peale arve 110 euri. Täiesti kohutav nagu :D 
Aga no see tundus selline kallis ja korralik koht ka.. 

näide tapasest
Ükspäev käisin Claudio rmotikaga linna kaugemaid kohti vaatamas. 
Eile käisime jälle galeriis, Michelli sünnipäeval. Hästi lahe oli see, et seal oli niii palju eri rahvustest inimesi. 

Suveniiri nänni olen ma ka juba pääris palju kokku ostnud.
 Nii uskumatu, kui see ka pole, siis eesti rahvusega saab ikka täiega nalja. 
-Nagu mõni juba äkki facebookist luges, siis ühes suveniiri kohas pakuti mulle hästi hea hind välja, sest ma olen ameeriklane. Mina muidugi teatasin, et " ei, ma ei ole ameeriklane". Mille peale mulle vastati, " sa näed oma blondide juuste ja heleda nahaga niii ameeriklase moodi välja, niiet ma kohe pean teile allahindlust tegema"
-Teises kohas öeldi mulle, et nad teevad mulle allahindlust, sest mul on suuurepärane hispaania keele oskus. ( Ma ütlesin seal vaid tere, mul läheb hästi ning rohkem ma hispaania keelt ei oska ). Aga tundub, et neile sellest piisas. 
-Kolmandas kohas, öeldes et ma olen eestlane, öeldi mulle selle peale " oooo... zdrastvuitje ... " 
-Ning neljandas kohas, kui küsisin, et kas te teate, kus eesti on ,siis vastasti " Muidugi ma tean, see on ju täpselt seal Aserbaidžaani ja Armeenia kõrval ju... "

Täna õhtul lähme Noraga jälle Claudio ja Gregi juurde, ning sealt suundun ma öösel lennujaama :) 



Comments