Täpselt nädala pärast sõidab Karolin....

.... Hispaaniasse ! 

See mõte tuli mul umbes novembris, kui Nora Eestis oli ja lähipäevadel Barcelonasse tagasi hakkas minema. Kuna mul see vaheaeg kestab niikuinii nii kaua siis mõtlesin, et oleks tore ka kuskil kaugemal ära käia. 

Igaljuhul minu elukohaks saab siis Nora kodu, kus lisaks temale elavad seal veel 1 hispaanlane ja 2 argentiinlast. ( Kui ma õigesti mäletan...  :D) 
Praegu Jaanuaris ei ole seal just kõige soojem, umbes + 10-17´C sõltuvalt päevast, aga no siiski kõvasti parem, kui Eestis. 
Tegelikult suvel oleks seal kõvasti rohkem tegevust, aga kuna mul on juba praegu suvi nii ära sisustatud ja kevadel mul vaheaega ei tule, siis ongi just praegu õige aeg ära käia.
Minu reisi teeb põnevaks see, et ma lähen läbi Itaalia. Niimoodi tuli lennupiletite hind kõige soodsam ja kuna ma pole kunagi ka Itaalias käinud, siis mul pole selle vastu mitte midagi :) 
Asja teeb ainult natuke hirmutavaks see, et lähen sinna täiesti üksinda. Ma pole mitte kunagi kuskil välismaal üksinda käinud, niiet eks näeb ära, mis tunne üksinda reisida on. 

Loodetavasti minu 4 kuusest hispaania keele õppimisest tuleb kasu ka.. :D

Milano
Barcelona
Barcelona
Barcelona beach
Igaljuhul, ma juba täiega ootan seda trippi :) 

Comments