Milano- Barcelona

Lõpetasin oma üleeilse loo sellega, et minu läpaka aku sai täiesti tühjaks ning otsisin edaspidist tegevust endale.
Lugesin siis natuke cosmopolitani, lahendasin ristsõnu ning jäin põrandale magama. Padjaks oli kohver, madratsiks jope ning tekiks sall. Natuke kõva oli, aga ajas asja ära küll.


Need sündmused toimusid umbes vahetpidamata kella 4ni öösel, kuni lõpuks sain check in-i tegema minna. 
Oi kuidas ma lootsin, et teisel pool väravaid leian ma kasvõi ühe stepsli. Ja leidsingi ainult ühe! Kurb uudis on aga see, et see ei töötanud.. 
Ega mul siis seal ka midagi paremat teha ei olnud, kui magada natuke. Panin endale Eesti aja järgi kella 7ks. Arvestasin, et üles tõustes jõuan veel kohvi juua ja niisama natuke chillida. Õnneks tõusin ma üles enne äratuskella ja kuulsin, kui kõlaritesse räägiti mingit Barcelona juttu. Otsustasin asja lähemalt uurima minna ja kohalikku kella vaadates mõistsin, et ma peaksin juba praegu lennujärjekorras olema. Tuligi siis välja, et ma olin kõike oma tegevusi arvestanud enda telefoni kella ( ehk omaarust Eesti kella järgi) aga tegelikult oli see automaatselt seadmeid muutnud ning Itaalia aja pannud. 
Õnneks jõudsin siiski õnnelikult lennuki peale. Barcelonasse jõudes jõudsin ka õnnelikult rongi peale ja kohtusingi lõpuks Noraga. Jalutasime natuke linna peal, käisime poes ja lõpuks nägin oma nädala ajase kodu ära. Siin elavad lisaks Norale üks poiss Argentiinast, tüdruk Jaapanist ja teine tüdruk filipiinidelt.
Tema kodu juures meeldis mulle täiega see, et see oli hästi selline hipilik.
suure toa esimene osa.
Eriti meeldib mulle põrandal olev valgete lahtiste kivide osa,
mida kott tooli kõrval näha võib
suur tuba- stuudio

Suureks üllatuseks sai mulle see, kui Nora ütles, et ma jalanõusid jalast ära ei võtaks, sest siin Hispaanias käivad kõik jalanõudega toas.

Umbes mõne tunni pärast läksime me uuesti välja ja siis kohtusin üsna mitme Nora sõbraga. Esiteks ühe fotograafi Guillermoga, kes Norat tema cv jaoks pildistas.




Pildistamise vahepeal liitus meiega üks nende ühine sõbranna Michelle. Kui olime pildistamise lõpetanud, jalutasime veel niisama linnapeal ning läksime ühte kunstigaleriisse, kus ka pidusid korraldatakse, ning mida see sama Michelle üleval peab. Hästi kihvt koht oli see. Samuti selline väga hipilik. 
Sealt äraminnes käisime poes, ostsime õhtuks süüa. Õhtul hiljem läksime uuesti sinna kunstigaleriisse ning peale seda klubisse, kus erinevad bändid esinesid. Rahvast oli suhteliselt vähem aga no kuna tegemist oli esmaspäevaga, siis ei ole see mitte mingisugne ime. 
Koju jõudsime umbes kella 3 ajal.


Täna hommikul, kui Nora tööle läks, siis toimetasin natuke kodus ning läksin linna peale. Siin on ikka tõsiselt odavad asjad, eriti veel vanalinna kohta. 
Kuna mul olid ainult talvesaapad ( teades, mis ketsidega juhtus) , siis ostsingi siit uued saapad endale. Ainult 12 euroga. Samuti ostsin endale päikeseprillid ( 4€ ), sest muidu poleks ma lihtsalt mitte midagi näinud.. 
Kingitusi sõpradele sain ma ka pääris palju :) 





Comments