Jaanuari lõpp

Suur reisituhin on nüüd pikaks ajaks möödas ning jätkan oma igapäevast koolielu. Tegelikult, kui tagasi jõudsin, oli mul veel 1 nädal vaheaega ning panengi siia kirja kõik tegevused, mida enda viimase vaheajanädalaga peale hakkasin.
Esmaspäeval- hommikul oli arst, siis sain jaanikaga kokku ning läksime temaga balbiino jäätisetehasesse, sest tuli välja, et ta oli suure, 5l jäätisevanni võitnud. Selle viisime talle koju ära ja läksime vanalinna pannkooke sööma. Täpsemalt , Kompressorisse, sest seal on maailma parimad pannkoogid!
Teisipäeval- sain kokku Mari-Liisiga ning käisime kuskil kadriorus, kohvikoolitusel. Tegelikult see ei olnud isegi koolitus, vaid pakuti sellist äritegemise võimalust erinevate kohvidega, ning saime ka ise seda väga head ja värkselt tehtud kohvi proovida.
Kolmapäeval- meisterdasin oma lampi. ( rohkem sellest lähemalt ei räägi, vaid kui see valmis saab, tuleb pikem postitus selle kohta)
Neljapäeval- käisin Kerli, Pireti, ja Renega linnas. Kõigepealt läksime nimetasse ja vaatasime hirmu faktorit.
Seekord oli ülesanneteks: jääkülma vee sees hinge kinni hoidmine, taldrikutäie ingveri söömine ning keedetud vee ja toiduõli koksi joomine... Ehk siis mitte just kõige meeldivamad ülesanded :D Peale seda läksime plubi, ning õhtul hiljem veel hollywoodi. Seal me jõudsime umbes pool tundi olla, kuni terves klubis lambid põlema pandi, ning teatati ,et pidu on läbi, sest rahvast on liiga vähe :D
Piret, Kerli, Rene
Reedel- ma eriti kaua magada ei saanud.. umbes 2-3 tundi ning siis läksin tööle. Ülemistesse, kus ma veel mitte kunagi varem olnud ei ole. Õnneks on seal see jäätisekohvik koos ühe teise söögikohaga koos, niiet väga igav mul seal õnneks ei olnud. Tööpäev kestis 10st 21ni , niiet õhtuks olin ma totaalne laip. Tuli veel välja, et kerli , rene ja piret ning veel mitmed läksid jälle linna, aga mina sinna minna ei suutnud :D
Laupäeval- olin samuti tööl. Jällegi 10st 21ni. Kuna ma olin enamvähem välja puhanud, siis ka tööpäev läks üsna ruttu õnneks. Laupäeva õhtul läks Rene 3ndat päeva järjest linna. Seekord läksin ka kaasa. Kokku oli meid 8 ,ning kõiki ma isegi ei teadnud.
Sellel ööl sai samuti erinevates baarides veedetud, aga kõige meeldejäävam sündmus oli plubis, kus poisid läksid korraks õue suitsule ning tagasitulles oli neil pihus 50 eurot. Nimelt, astus õues mingi mees neile ligi, surus raha pihku ja palus, et poisid endale ning oma sõpradele selle eest hästi palju jooke ostaksid. Seda nad ka tegid :D
50 euro tulemus
Pühapäeval sain ma siis lõpuks ennast pikkadest töö ja pidupäevdest välja magada ning õhtul läksin helerile külla, kuhu ma viimati umbes suvel jõudsin. Selle õhtu jooksul sain ma heleri lapse totaalseks lemmikuks. Näiteks ei lubanud ta Heleril endale enam süüa anda, vaid seda pidin mina tegema. Vastaseljuhul ta lihtsalt ei söönud. :D

Comments