Eesti- Milano

Siit siis minu nädalane reisikirjeldus algabki.
Eesti turvakontrolli läbides, olles ära võtnud kõik metallist esemed enda küljest, piiksusin ma ikkagi . Tänu sellele sain ma väga põhjaliku läbikatsumisprotseduuri, mille tulemusena nad mult ikkagi midagi ei leidnud. Seega lasid mul rõõmsalt edasi minna.
Järgmine apsakas saabus paarkümmend meetrit enne lennuki peale asumist. Mul oli 2 kotti käsipagasina- väike kohver ja käekott, kus läpakas ja muu selline träni sees oli. Väravasse jõudes mulle teatati, et Ryanairiga sõites tohib inimese peale vaid üks kott olla, seega hakkasin ma enda küllaltki suurt käekotti kohvrisse toppima. Muidugi see ei mahtunud ja selle tulemusena pidin ma enda ketsid, Nora musta leiva ja veel mingit nänni ära viskama.
Selle jama pärast jõudsin ma lennukisse muidugi viimasena, aga vaatamata sellele anti mulle aknaalune koht.
3 tunnine lend sujus hästi, aga kohutavalt igavalt. Kõik minu kaasaostetud ristsõnad ja ajakirjad olid üleval kohvris, kuhu ma eriti ligi ei pääsenud ja seega olid minuga vaid telefon, kõrvaklapid ja veepudel.
Veepudel otsustas aga taevassetõusmise ajal minu jalge alt kuskile ära veereda ja tagasi minu juurde veeres ta alles siis, kui maanduma hakkasime.

Milanosse jõudsin ma umbes kell pool 9 ( Eesti kella järgi pool 10) ja asusin kohe enda tänaöist kodu üle vaatama, sest veeta saan ma siin umbes 11 tundi. Võrreldes Eesti lennujaamaga on see ikka mega suur. Siin on hästi palju poode, samuti Macdonalds jne. Võtsin siin kohe endale ühe kõva pingi peal mugava koha sisse.
Siis tekkis mul mõte, et äkki saan ma check in-i väravatest juba läbi minna, sest teiselpool väravaid on kindlasti mugavam, kui siinpool istuda. Selle peale teatati mulle, et teisele poole saan ma umbes kell 4 hommikul minna. Ega mul siis midagi muud üle ei jäänud, kui kuskil endale mugav koht otsida ja hakata filmi vaatama.
Ma jõudsin seda umbes 15 minutit teha, kuni tuli turvamees ja teatas mulle, et nad sulgevad selle osa umbes 10 minuti pärast ja ma otsiks omale uue koha.
Nüüd ma siis istun siin, koos skype´i ja msni sõpradega, kes mind lõbustavad, kuni aku tühjaks saab, sest ühtegi stepslit siin lennujaamas klientidele paraku ei leidu..
Vb teiselpool check in-i kell 4 hommikul läheb paremini. ( stepslite ja natuke mugavamate toolide osas)
Igaljuhul hommikul kell 8 läheb mul lennuk Barcelona poole, sealt hüppan rongi peale ja sõidan Nora juurde :) 

Comments