05.03.12

Nii mõnus, kuidas aina iga päevaga sa mõistad kui vähe veel kooli lõpuni aega on. 
Homne koolipäev teotab tulla hea. Ma küll siin ei hakka mainima miks, aga vihjeks võin öelda, et tähistame andu sünnipäeva. Õhtul lähme terve klassiga seoses sünnipäevaga linna kuskile vesipiibukohvikusse ja siis klubisse. 
Õnneks võib seda endale lubada, sest kolmapäev ja neljapäev on koolis vabad ju. 
Järgmine esmaspäev on koolis eestikeele proovieksam. Neljapäeval lähme terve klassiga verekeskusesse, et kes tahavad saavad ka verd anda. Ja lõõõpuks ometi ,reedel algab vaheaeg. 


See vaheaeg olen ma vist korralik ja lähen kõigepealt sangastesse. Pole vanaisal 100 aastat külas käinud ja siis lähen ka jaani, teise vanaisa juurde. Loodan, et jõuan veel midagi head selle nädala jooksul ära teha. 


Kõik koguaeg küsivad mu käest, et mida ma peale lõpetamist teen.. kahjuks mul pole ausaltöeldes aimugi.. 
See on aga kindel ,et kevadel millalgi lähen teen laagrikasvataja koolituse ära, et siis suvel palju lastega aega veeta. :) Võib-olla mul millalgi ikkagi tekib mingi mõte mida ma edasi õppida tahan, kui aga ei , siis lähen kas tööle või hispaaniasse ( arvatavasti on nora ka see aeg seal ) ja õpin hispaania keele ära.

Mul on nii vedanud oma sõpradega ja sellise toreda seltskonnaga, mis mul on. Ehk siis Elina, Piret, Kerli, Maret, Kenn, Jaanus, Sander. Reede õhtul olime järjekordselt kenni juures ja seal oli megalahe nagu. Mingi hetk vaatasin toas ringi ja avastasin, et isegi kui me kõik samalajal ühte asja ei tee, siis ikkagi me kõik naudime üksteise seltskonda ja meil on lõbus. Näiteks üks osa rahvast oli arvuti ääres ja laulis karaoket. Teine osa mängis beerpongi, mõned elasid niisama kaasa ja mõni mängis üksi jalkat vahepeal. Igav ei olnud aga kellelgi. 

Mulle ikka nii meeldib see, kui erinevad on kohad minu unenäos ja päriselus. Tänases unenäos oli järva-jaanis ühe lagendiku asemel suur kosk ja kalju. Samuti olid kõik majad ja teed hoopis erinevad :D







so damn true :D



Kui te kunagi bulgaariasse minema peaksite, siis kohe kindlasti külastage
seda veeparki , sest seal asub lihtsalt kõige kõvem
veetoru kus ma ever käinud olen !!


tuttav tunne.. :D

Comments