Looduse omnibuss ehk karolin ja kadri loodust avastamas

Ükspäev tegi Kadri mulle ettepaneku minna Looduse omnibussiga tripile. See toimub iga nädalavahetus ja iga  kord erinevates kohtades.  
Selle nädala teema nimeks oli " Varakevadised pangad ja joad". Hommikul kell 9 pidime kõik rahvusraamatukogu ees kokku saama. Arvasin, et rahvast tuleb sinna suht vähe, aga kui kohale jõudsin avastasin, et rahvast on 2 suure bussitäie jagu, ehk siis vähemalt üle 60 inimese. 
Külastasime erinevaid Tallinnast väljas olevaid panku, vaatasime jugasid. Nägime kuidas mägironijad keset jääga kaetud mäge üles ronivad, käisime muula mägedes ja Paldiskis söömas.
Ma veendusin jälle selles, et Eestis on tegelikult niii palju ilusaid kohti, millest paljud meist ei tea, aga need kindlasti väärivad ära vaatamist. 
Mul oli sellesmõttes tore, et alles hiljuti käisin Henriga mõndades nendes samades kohtades ja siis sain kadrile igast lugusid nende kohta rääkida. Lõpuks oli ta täiesti imestunud juba, küsides et kas on veel mõni koht, kus ma kunagi käinud ka pole veel ? :D Kahjuks või õnneks on küll...








kes vb mäletab, siis mul on selles samas kohas tehtud pilt ühes
 eelmises blogis kui Henriga paldiskis käisin.























Täiesti uskumatu oli see, et üks nendest mägironijatest
oli 5 aastane poiss, kes alustas juba sellega 4 aastaselt.
Ta oskas profesionaalselt mäkke ronida ja
sealt alla laskuda.










Andke andeks liiga pika pildipostituse pärast, aga need looduspildid on tõesti väärt vaatamist ! 
Samuti võite te postituse all arvamust avaldada, kas meeldis või ei :)

Comments