Oled sa kunagi mõelnud .. ?

Head naistepäeva, naised !



Oled sa kunagi mõelnud:
Miks päike pleegitab juukseid, aga muudab naha tumedamaks?
Miks naised ei saa suletud suuga ripsmeid värvida?
Miks ei kuule kunagi uudist "Sensitiiv võitis loteriil"?
Miks nimetavad arstid oma tegevust praktiseerimiseks?
Miks peab Windowsi sulgemiseks klikkima nuppu "Start"?
Miks kasutatakse sidrunimahla tegemiseks kunstlikke maitseaineid, aga nõudepesuvahendis on ehtsad sidrunid?
Miks pole müügil hiiremaitselist kassitoitu?
Kui uus koeratoit on parema maitsega, siis kes seda degusteerib?
Miks surmava süsti nõel steriliseeritakse?

Andu sünnipäeva tähistamine teisipäeva õhtul läks hästi. Kõigepealt läksimegi sis vesipiibukohvikusse, kus võtsime 2 vessut- mango-meloni oma ja banaani-mango-kookose oma. 
Peale seda läksime Münti, kus ma niii palju tuttavaid nägin. Treid, Paavelit, Carl-Andreast, Janat, Karinit, Reigot jne. Ära läksime sealt elinaga mingi enne kella 3me. Kohe mõnus oli taksot tellida, sest selle sai kohe esimese korraga, kuna oli ju teisipäev.. Kui oleks olnud reede öö kell 3, siis oleksime pidanud ikka pääris kaua ootama, et taksot saada.
Eile oli msnis selline tore juhtum, kus kadril oli vaja küsida ühe paralleelklassiõe Lisette telefoninr. Siis kõigepealt küsis Kadri Aliide käest, aga kuna aliidel polnud, siis tema küsis minu käest, mul ka polnud ja küsisin marise käest, kust ka lõpuks sain selle. Maris siis ütles nr mulle, mina aliidele ja aliide kadrile. Siis oli kadril vaja teada lisette sünnipäeva. Jällegi tekkis pikk ahel- kadri-aliide-mina-maris-lisette-maris-mina-aliide-kadri. Lõpuks mõtlesin siis, et see on nagu telefonimäng, kuigi tegelikult oleme mina, maris ja allide seal vahepeal täiesti mõttetud vahelülid. Las kadri parem helistab lisettele kui tal veel küsimusi peaks tekkima ja nii ta ka tegi :D



Ülihea laul on see ja minumeelest selle loo cover on isegi parem kui originaal  !

Päikest kõigile !

Comments