pildipostitus.

Täna mul ei olegi eriti midagi kirjutada siia. Olen hetkel haige ja kodune. Mingi imelik viirus on tulnud, mis on peaaegu mu tervet perekonda nakatanud, et sul on megahull köha, nohu ja kurk on täiega valus, aga palavikku ei ole. Üritan võimalikult kiiresti terveks saada, sest siin kodus ka eriti midagi teha pole. 
Eile kutsusid noarootsi inimesed mind nendega 22. märts rootsi kaasa. Keegi neist töötab tallinnkis ja saaksin ainult sadamamaksu hinna eest kaasa sinna. Kokku saaks umbes 3 kajutitäit rahvast kaasa tulla, niiet nüüd peangi mõtlema, et kas minna või mitte. Mõnes mõttes täiega tahaks, sest neid pole ju täiega kaua näinud, aga samas ma alles suht hiljuti käisin rootsis. Igaljuhul pean mõtlema selle peale veel :D
Otsustasin, et teeks hoopis täna pildipostituse, sest käisin orkutis üle megapika aja ja leidsin sealt igast toredaid pilte jälle.


teatrikoolis 


Järva-jaani mardikas


oi kuidas tahaks neid praegu ( sangastes)

ma ei tea kuidas teiega on, aga mulle ja jaanikale
meenutas see legomehikese pead :D
(nõmmel )
vend läks vannivahuga liiale :D


siis kui mulle ja jaanikale ennast tunniajal
igavusest pildistada meeldis :D

Comments