vaheaja algus

Käes on vaheaeg, täpsemalt esmaspäevane päev. See on aeg, kus kõik peaksid vaheaega täiega nautima ja muidugi kaua magama. Aga mida teen mina... tõusen hommikul kella 8 aeg üles. -_-  Tegelt ei olnud asi mitte mu unevähesuses vaid tänu kohutavale ilmale sadas kogu vihm ja lumi väljaspool olevale aknaplekile ja kõik see nagu täiegaa kolises. Ma ei saanud isegi terve öö korralikult magada, sest tõusin täiega tihti üles selle kolina peale. 
Reedel tulid noarootsist Jalmar, Marek ja Solx tallinnasse. Kuna ma neid kõiki megakaua näinud ei olnud, siis saime kokku. Algul olime minu maja juures ja siis läksime mustamäele Johanna juurde. Mängisime aliast, kus minu ja Mareku tiim võitis. Peale seda mängisime Imagot. Peale selle mängu mängimist saime kõik palju rohkem üksteise kohta teada. Kuna mina ja Johanna olime need, kes varem absoluutselt üksteist ei teadnud, siis ikkagi suutsime meie võitjad olla, nagu teaksime üksteist täiega palju :D 
Öösel mingiaeg läksime kõik linna tallinna ööelu avastama. Meie Johannaga küll teadsime, mis seal toimub, aga Jalmar ja Marek väga ei teadnud. Millegipärast olid nad algul täiega kindlad, et nemad ei lähe mitte kuhugi, et neile ei meeldi klubides jne, aga pärast olid just nemad need, kes klubides täiega hullu panid ja kõigiga tantsisid. Lõpuks veel uurisid et millal me uuesti klubidesse lähme :D  Öösel kui koju hakkasime minema, nägi Marek tänavapeal ühte kodutut. Marek siis hakkas laulma temaga, võinoh, kodutu laulis ja marek tegi beatboxi tagataustaks. :D
Kuna ma koju jõudsin alles mingi 7 ajal hommikul, siis tänu sellele magasin ma pool päeva lihtsalt maha. Õhtul tuli Jaanika mulle külla ja siis tegime vesipiipu ja rääkisime niisama juttu, mis toimunud on. 
Ta tegi reedel ülivinge tattoo endale. 



Ka mul on plaanis kunagi endale tattoo teha, kui ma vaid suudaks välja mõelda, mis see nimelt olla võiks. Ma ei taha, et see mingi tavaline lilleke oleks, vaid et see ikkagi tähendaks midagi mulle. 
Peaaegu terve pühapäevase päeva tegin ma suurpuhastust enda toas. Kuna mul oli mingi suht suur hunnik küünelakke riiulile tekkinud, siis eeldasin, et pooled neist on kuivanud juba ja võin need ära visata. Paraku olid kuivanud neist ainult 3 tükki, niiet järele jäi mul ikkagi 25 küünelakki.. Peab veel ära mainima, et üle poolte 25st olid kas roosad või punased. - heleroosa, tumeroosa, neoonroosa, sädelev roosa, lillakasroosa, tumepunane, helepunane, läikiv punane, metalne punane, roosakaspunane jnejne. Ise ka imestasin, et kuidas mul neid nii palju olla saab. Naljakas on veel see, et mitte ükski pole neist samasugune, vaid igaüks on teisest värvi poolest natukene erinev :D


Hahahaha, just juhtus midagi väga toredat. Blogi kirjutades käis mul taustaks tre raadio ja samalajal rääkisin facebookis Karliga juttu, ehk siis hommikuprogrammi tegijaga. Järsku keset blogi kirjutamist ütles karl eetrisse "Enne horoskoobi lugemist,  sooviksin ma tervitada karolin aaristet, sest ta on täiega tore " :D 
Kõigepealt pidi mul süda peaaegu seima jääma, sest ehmatasin täiega ära, et enda nime raadiost kuulsin ja siis järgmise hetkena hakkasin naerma ja tänasin teda tervituse eest :D




Comments