tubli enesevigastaja

Nii naljakas kuidas ilmad suudavad täielikult mu meeleolu mõjutada. 
Tänane hommik oli kohe eriti võrratu. Vaatamata sellele, et väljas oli tugev tuul, siis tuppa seda tunda ei olnud ja ülestõustes olin ma kui energiapomm, hästi rõõmus ka veel. Õnneks ei olnud mul mitte kedagi kodus ja siis sain üksi, tre raadio saatel kooliminekuks ennast valmis panna. Nii mõnus tunne oli see :D
Eile hommikul mul see-eest nii hästi ei läinud. Peegli ees sättides suutsin endale kuidagi küüneotsaga keset nina sellise haava tõmmata et verd hakkas tulema. Ma isegi ei tea kuidas see juhtus, sest see kõik käis nii kiiresti, aga igaljuhul on mul nüüd keset nina suht suur haav. Isegi kassi küünistus ei ole nii suur kui minu oma. Koolis ka kõik uurisid, et mis mu ninaga juhtus ja kui teada said, et ma selle ise, enda küünega endale tekitasin olid kõik suht WTF nägudega.. :D Tundub, et enda ja teiste ohutuse mõttes oleks mul vist targem küüned lühemaks viilida.. :D

Avastasime eile Elinaga, et meil on ikka nii palju tegemisi viimaselajal. Esiteks peame eksamiteks valmistuma hakkama, siis meil veel mõlemal autokool. Lisaks sellele lähme märtsi lõpus rootsi ja nüüd vaheajal lähme ka 4 päevasele laagri-kasvataja koolitusele, et suveks laagrisse tööle minna. Algul mõtlesimegi ,et vaheaeg vähemalt vaba meil ,aga kui selle koolituse kohta teada saime, siis otsutasime selle ikkagi kindlasti ära teha. See kestab isegi rohkem kui meie koolipäevad, ehk siis 4 päeva järjest 9st- 16.30ni. Aga kogu see lõpptulemus on seda väärt !

See nädal on ka erinevaid asju tulemas. Neljapäeval lähme terve klassiga verekeskusesse. Et need kes tahavad annavad verd ja teised niisama vaatavad, mis seal toimub. Reedel läheb enamus meie klassist Tallinna Ülikooli avatud uste päevale.



Kes hästi inglisekeelt oskavad, lugege see ülemine tekst läbi. 
Tahaks selle mõnipäev ära proovida, aga see ei pruugi alati hästi lõppeda. Kadri uuris lähemalt selle kohta, ja sai teada et mõned on hakkanud peale seda totaalseid õudukaid nägema unes. Eile proovis üks mu klassiõde ka teha seda ja see mõjus tal. Ta kuulis nagu keegi täiega trambiks ta kõrval. Mõtles algul ,et äkki on naabrid vms, aga siis sai aru et ikkagi ei ole. 
Ise oleksin nõus seda ainult siis hea meelega tegema, kui ainult head asjad juhtuksid. Aga no ennem ju teada ei saa kui järgi ei proovi. 



Comments